• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 99070100683
  • خبرنگار : 71282

ثبت نام وام کرونا یک ماه دیگر تمدید شد

ثبت نام وام کرونا یک ماه دیگر تمدید شد

بر اساس اعلام سخنگوی دولت، مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی کرونا تا آخر مهر ماه تمدید شده است تا فرصت دیگری در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا قرار داده شود.

به گزارش ایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاستهای وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است و بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کردند.

مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا پیش از این دوبار از سوی کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تمدید شده و روز گذشته به پایان رسید اما علی ربیعی ـ سخنگوی دولت امروز در پنجاه و چهارمین نشست خبری خود در زاهدان، از تمدید زمان پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه و وام ودیعه مسکن تا پایان دی ماه خبر داد.

 مطابق آخرین آمارها، بیش از ۴۹۰ هزار متقاضی در سامانه کارا ثبت نام کردند که بیشترین تسهیلات پرداخت شده در میان رسته‌های کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا متعلق به رانندگان، معلمان دبستان، بخش حمل و نقل عمومی و آرایشگاه ها بوده است.

به گزارش ایسنا، برابر اعلام بانک مرکزی، طی یک ماه و نیم اخیر ۴۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی از سوی شعب بانکی به واحدهای کسب و کار پرداخت شده  است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۱ ۲۲:۱۲

سلام

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۰۰:۱۶

اگه بهم بدن خیلی خوبه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۰۳:۰۹

سلام من رستوران دار هستم که پایان برج ۱۲ سال ۹۸ افتتاحیه داشتیم که به علت کرونا نیروهامون یه هفته هم نشد بمونن چون تا دو سه ماه تعطیل شد بعدش هم باز دو سه هفته مشکل پیش اومد که با حداقل نیرو کار شروع شد منی که لیست بیمه ندارم با اینهمه ضرر وام بهم تعلق نمیگیره ؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۱۳:۳۳

سلام چرا میتونید تو متقاضی فاقد بیمه ثبت نام کنید منم فاقد بیمه بود کارگاهم و وام گرفتن

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۰۳:۱۱

خجالت بکشید

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۰۶:۴۲

وام یک میلیونی که قرار بود به خانوارهای ۵ نفر و بالاتر نداده شود چه شد؟ پیگیری کنید لطفا

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۱۴:۱۹

سلام من وهمسرم هردو باماشین کارمیکنیم همسرم تاکسی داره ومن سرویس مدرسه برای وام اسیب دیدگان کرونا ثبت نام کردیم ولی به هیچ کدوم ماهنوز ندادن خیلی هم نیاز داریم ممنون میشم رسیدگی کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۱۴:۵۸

سلام لطفا راهنمایی کنید من مادر سه فرزند یتیم و خود اشتغال و مددجو کمیته امدادم تا قبل از کرونا خدمات منازل کار میکردم که نه از طرف شرکتی بودم نه بیمه هستم آشنایان به همدیگر منو معرفی کرده بودند که تقریبی ۱۲مشتری داشتم الان بیکارم آیا این وام کرنا به من تعلق میگیره بلکه مشکلی یا گره ای از گره ی کور زندگیم باز کنه ممنون از لطف شما ...من الله التوفیق

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۱۵:۴۳

خوب است

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۴ ۰۲:۳۸

بیمه سلامت هستم کارگاه مکانیکی داشتم که تعطیل شدایابهم تعلق میگیره؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۶ ۱۹:۱۸

سلام اگه مهلت وام تمدیدشده پس چراسایت بسته اس؟هم وام کروناهم ودیعه مسکن سایت بسته اس.برای ماپیام وام ودیعه مسکن یه روزبعد بسته شدن سایت اومد الانم که میگیدتمدیدشده ولی کافینت هامیگن سایت بسته اس

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۳ ۱۲:۲۷

سلام سايت بسته اس

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۹ ۱۱:۲۷

دولت لطف کنه یک ماه دیگه تمدید کنه مشکلات زیادی سر راه بنگاهای خدماتی هست

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۳ ۲۳:۰۹

بسیار عالی اگه بهم بدن

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۵:۰۴

سلام لطف کنید سایت رو دوباره باز کنید،آخه واسه چی میبندید سایت رو؟ اگر قراره بی منت این پول رو بدید دست مردم بزارید باز بمونه دیگه،ماهایی که نتونستیم قبلا ثبت نام کنیم باید الان بی نصیب بمونیم؟ شما میدونید چقدر از مردم محتاج همین چندرغاز پول هستن؟ لطفا سایت رو برای ثبت نام دوباره باز کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۸ ۲۰:۵۶

من یک کارگر ساختمانی هستم و۶نفراعضای خانواده هستم یارانه کمک معیشتی بهم ندادن لطفا پیگیری شود ممنون

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۸ ۲۰:۵۶

من یک کارگر ساختمانی هستم و۶نفراعضای خانواده هستم یارانه کمک معیشتی بهم ندادن لطفا پیگیری شود ممنون

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۲ ۲۳:۲۶

سلام چرا وام یک میلیونی واسه ما واریز نشده؟