• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۶:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99070301945
  • منبع : نمایندگی لرستان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد:

نوجوانان و جوانان دوومیدانی لرستان در لیگ برتر شرکت می‌کنند

نوجوانان و جوانان دوومیدانی لرستان در لیگ برتر شرکت می‌کنند

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از شرکت دو تیم دختر و پسر در بخش نوجوانان و جوانان لیگ برتر کشور خبر داد.

ایرج سپهوند دوم مهرماه اظهار کرد: تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد سوم و چهارم مهر ماه با دو تیم ۲۰ نفره پسر و دختر که از ظرفیت ۵۰ درصد ورزشکاران بومی استفاده  کرده در لیگ باشگاه‌های کشور که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

وی بیان کرد:  امیدواریم با توجه به جوان‌گرایی که صورت گرفته و استراتژی اصلی هیات دوومیدانی لرستان و باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، بتوانیم پشتوانه‌سازی خوبی هم برای آینده داشته باشیم.

سپهوند خاطرنشان کرد:  سوم مهر ماه که مسابقات نوجوانان پسران برگزار خواهد شد، تیم متشکل از ورزشکاران عنوان‌دار خوبی که رکورددار جوانان هستند و ۱۰ تا از ورزشکاران نخبه و مستعد دوومیدانی لرستان به میدان می‌روند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اضافه کرد: چهارم مهر ماه هم در بخش دختران ۸ ورزشکار نوجوان و جوانان هیئت دوومیدانی لرستان در این مسابقات شرکت خواهند کرد و امیدواریم نتیجه‌ای که حاصل می‌شود باعث پیشرفت و ترقی ورزشکاران استان شود.

وی گفت: سعی کرده‌ایم از ورزشکاران بومی در این مسابقات استفاده کنیم و همه مربیان تیم‌های پسران و دختران بومی هستند.

سپهوند یادآور شد: این مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم هفدهم و هجدهم ماه جاری برگزار خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی مدون و بلندمدتی که هیات دوومیدانی لرستان و باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به عنوان مکمل همدیگر در اختیار ورزشکاران  قرار داده در دراز مدت نتیجه این برنامه‌ریزی را ببینیم.

سپهوند گفت: از  دکتر حسین رحمتی مدیرعامل و هیئت رئیسه شرکت پلیمر خلیج فارس که حساسیت ویژه‌ای روی تیم جوانان دختر و پسر برای حضور در لیگ داشتند و از همه مربیان داخلی استان که ورزشکاران را در شرایط سخت کرونایی آماده حضور در لیگ برتر کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha