• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99070302377

در حاشیه عطرافشانی روضه شهدای ابرکوه مطرح شد

ملت ایران پیچ کرونا و تحریم‌ها را هم پشت سر می‌گذارد

ملت ایران پیچ کرونا و تحریم‌ها را هم پشت سر می‌گذارد

ایسنا/یزد امام‌ جمعه ابرکوه گفت: ملت ایران بار دیگر به یاری خداوند پیچ رنج‌آور کرونا و تحریم را پشت سر گذاشته و با صبر انقلابی از آن عبور می‌کنند.

عصر امروز پنج‌شنبه سوم مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان ابرکوه در مراسمی قبور مطهر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را عطرافشانی کردند.

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه ابرکوه با بیان این که این روزها بیماری فراگیر کرونا در کنار وجود تحریم‌های دشمنان، مشکلات کشور را مضاعف کرده است، افزود: ملت ایران بار دیگر معضلات و مشکلات را که همچون آزمونی از جانب خداوند، پشت سر گذاشته و با صبر انقلابی، بردباری و انجام‌وظیفه در راستای حفظ انقلاب و حراست از دستاوردهای آن، از این پیچ رنج‌آور نیز عبور خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این 40 سال عمر انقلاب همه تیرهای دشمنان کمانه کرده و به خودشان بازگشته است و امروز آخرین تیرهای ناکارآمد خود را در چله کمان گذاشته تا علیه ملت بصیر و انقلابی ایرانی نشانه روند که این هم به لطف خدا تا کنون ناکام بوده است.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان یادآور شد: زیباترین سرفصل برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زیارت، تجدید عهد و میثاق با شهدا است، میثاقی که در جهت دفاع از حریم ولایت و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین رقم خورده است و همچنان این سرفصل ماندگار خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ این مراسم به علت شیوع کرونا بدون حضور مردم و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha