• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99070302380
  • خبرنگار : 50291

مدیرکل اوقاف استان تهران اعلام کرد

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشی در بین نیازمندان استان تهران

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشی در بین نیازمندان استان تهران
عکس خبر آرشیوی است

ایسنا/تهران مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: سومین رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح استان تهران با پخش ۵۰ هزار بسته معیشتی در راستای طرح شمیم حسینی از امروز آغاز می‌شود.

مجتبی عبداللهی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران عصر پنجشنبه ۳ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور مسئولین شهری علاوه بر اطلاع رسانی برای توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان‌های ورامین و قرچک در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) یک سالن چند منظوره افتتاح شد.

وی ادامه داد: سومین رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح استان تهران با پخش ۵۰ هزار بسته معیشتی در راستای طرح شمیم حسینی امروز آغاز می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه نیازهای ضروری نیازمندان عزیز تهیه شده، تشریح کرد: با همکاری تعدادی از دستگاه‌های مختلف مثل کمیته امداد، اداره تبلیغات اسلامی و بقاع متبرکه، نیازمندان شناسایی شده‌اند.

عبدالهی گفت: با توجه به نیات واقفین هر ساله با بازگشایی مدارس بسته‌های لوازم التحریر ایرانی بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و با برنامه‌ریزی به این دانش آموزان اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز از هر زمان دیگر جامعه نیاز به کمک، یاری مردم و مسئولین دارد و بیش از گذشته ما باید مردم را با فرهنگ وقف آشنا کنیم چرا که وقف یک چشمه همیشه جوشان است که تا ابد باقی می‌ماند و با گسترش فرهنگ وقف می‌توان اقدامات گسترده‌ای را در سطح جامعه انجام داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بقاع متبرکه در دشت ورامین از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

همزمان با هفته دفاع مقدس عصر پنجشنبه ۳ مهرماه سالن ازدواج آسان اسلامی در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد ورامین با حضور امام جمعه موقت شهرستان، امام جمعه خیرآباد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، فرماندار و سایر مسئولین افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در آیین افتتاحیه سالن ازدواج آسان در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد، اظهار کرد: وقف سرمایه بزرگی برای امور دینی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه ها است.

وی افزود: امروز در بسیاری از حوزه ها در سر سفره موقوفات پیشینیان نشسته ایم، این عزاداری سیدالشهدا(ع) و برخی موضوعات فرهنگی و مربوط به قرآن با این موقوفات اداره می شود که البته جا دارد در حوزه های دیگر تبلیغ و کار کنیم که این موقوفات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha