• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99070302400
  • خبرنگار : 50311

استاندار خبر داد

سفر قریب الوقوع معاون علمی و فناوری رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

سفر قریب الوقوع معاون علمی و فناوری رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر قریب الوقوع معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه جاری خبر داد.

"حسین کلانتری" استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار و گفت و گو با "سورنا ستاری فر" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، گفت: این دیدار در خصوص حمایت و تقویت مراکز نوپا و موفق دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد بود. 
وی به اهمیت و نقش موثر و ارزشمند پارک علم و فناوری در مدیریت، حمایت و هدایت واحدهای دانش بنیان استان اشاره کرد و افزود: انتظار می رود پارک علم و فناوری  مورد حمایت مالی قرار گرفته و در راستای تجاری سازی و بازاریابی تولیدات این مراکز استان را یاری کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تامین منابع مالی شرکت های دانش بنیان استان تاکید کرد و خواستار ارائه تسهیلات ارزان قیمت با استقرار صندوق خودشکوفایی در استان شد.
کلانتری بر در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای فعال سازی واحدهای نوپا در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
وی خواستار توسعه فضای اداری پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد شد و اظهار کرد: توجه ویژه متناسب با ظرفیت ها و استعدادهای جوانان این استان به عنوان مهم ترین مسائل روز با نگاه به آینده هستند که انتظار می رود به این مسائل نگاه خاص و ویژه ای داشته باشید.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این نشست، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی تحصیلکرده جوان و مستعد واجد حمایت همه جانبه است.
ستاری فر تاکید کرد: برای رونق شرکت های دانش بنیان، حمایت از استارتاپ ها و بررسی میدانی برای چگونگی گسترش فعالیت پارک علم و فناوری در ماه جاری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهم کرد.
وی عنوان کرد: از همه اختیاراتم برای حمایت از واحد های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می کنم.
به گزارش ایسنا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: نگاه ما به آینده استان باتوجه به ظرفیت ها، قابلیت های ارزشمند و نیروی انسانی توانمند کهگیلویه و بویراحمد ویژه خواهد بود و از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha