• پنجشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۳:۵۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99070302426

مشاغل آسیب‌دیده کرونایی مرتبط با کشاورزی حمایت شوند

مشاغل آسیب‌دیده کرونایی مرتبط با کشاورزی حمایت شوند

ایسنا/قم معاون استاندار قم گفت: مشاغل آسیب‌دیده کرونایی مرتبط با حوزه کشاورزی باید حمایت شوند.

مهرداد غضنفری امروز در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسیر پرداخت تسهیلات در رابطه با جهش تولید، اقتصادمقاومتی و تبصره 18 در معرفی به بانک شفاف است و باید بانک‌های عامل همراهی مناسبی در پرداخت این تسهیلات داشته باشند.

معاون استاندار قم افزود: توافقات لازم در پرداخت وام با بانک‌ها انجام شده است و بانک‌ها باید انتخاب وام را بر عهده متقاضی بگذارند و تدابیری در پرداخت به موقع اندیشیده شود تا سرمایه‌گذار بتواند از تسهیلات به خوبی استفاده کند.

وی تصریح کرد: رویه واحدی برای پرداخت تسهیلات وجود دارد و نباید بانک‌ها در این زمینه کوتاهی کنند، در این زمینه با وجود محدودیت بانک‌ها انتظار می‌رود همراهی لازم را داشته باشند تا پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی به سرانجام برسد.

غضنفری بیان کرد: گاهی مدیران دستگاههای اجرایی و یا بانک‌ها در تحقق وظایف خود، مسائل را پیچیده می‌کنند و این امر راندمان اجرای پروژه‌ها را کند می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: میزان و معیاری برای اجرای پروژه‌ها و مسئولیت متقاضیان و سرمایه‌گذاران و مدیران وجود دارد و این معیار منطقی باید با نگاه کارشناسی تعیین شود، برخی از شرکت‌های خدماتی در تعیین این معیارها، مجوزی را صادر می‌کنند که باید عملیاتی شود.

معاون استاندار قم گفت: در اجرای پروژه‌ای باید میزان مصرف آب مشخص شود تا در تامین آن دچار مشکلاتی نشویم، در ارتباط با برخی از پروژه‌های گردشگری در اقتصاد مقاومتی چند جلسه کارشناسی برگزار و مسائل مختلف بررسی و استعلامات انجام شده است.

وی اظهار داشت: به طور کلی در  روند تحقق این پروژه‌های اقتصادی مراحل خدماتی عبور کرده‌ایم و مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم با هماهنگی لازم بتوانیم بخش زیادی از پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

غضنفری گفت: مشاغل آسیب‌دیده کرونایی مرتبط با حوزه کشاورزی باید حمایت شوند، در این باره پیشنهاداتی ارائه شده تا بتوان بخشی از زیان‌ها را جبران کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha