• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99070502882
  • خبرنگار : 30054

قیمت قالب فلزی بتن امروز خاص و مدولار

قیمت قالب فلزی بتن امروز خاص و مدولار

قیمت قالب بتن به عواملی همچون قیمت مواد اولیه ، دستمزد پرسنل و هزینه های جانبی بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام قالب بتن صباغی، با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه قیمت ثابتی ندارد بنابراین قیمت قالب بتن و قیمت انواع قالب بتن خاص و قالب بتن مدولار و همچنین قالب بتن مدور هر روز در حال تغییر و نوسان بازار هست.

علت تفاوت قیمت قالب بتن در شرکت های مختلف:

بیشترین سوالی که طی تماس های تلفنی گرفته شده از ما پرسیده می شود این سوال است که چرا قیمت همه کارخانه های تولید کننده  قالب فلزی بتن برابر نیست، این موضوع علت های مختلفی دارد که با هم بررسی میکنیم.

علت اول می تواند این باشد که از چه ورقی برای تولید قالب استفاده می شود در بازار ورق های مختلف با قیمت های مختلف وجود دارد که اختلاف قیمت در خود ورق بعضی مواقع در هر کیلوگرم تا ۷۰۰ تومان هم می رسد، بهترین و با کیفیت ترین ورق برای تولید قالب بتن ورق فولاد مبارکه می باشد.

در مواقعی می بینیم که دو تا شرکت تولیدکننده از ورق فولاد مبارکه استفاده می کنند ولی باز هم قیمت قالب آنها برابر نیست این هم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه بررسی می کنیم.

علت دوم کیفیت قالب ها و نیروهای ماهر شرکت می تواند باشد دستمزدی که پرسنل و کارگران ماهر دریافت می کنند نسبت به کارگران معمولی بیشتر است، با پرسنل ماهر محصول نهایی کیفیت فوق العاده ای خواهد داشت.

علت سوم می تواند کنترل هزینه ها باشد شاید شرکتی توانایی این را دارد در حالی که از نیروهای ماهر استفاده می کند هزینه های سربار و اضافی خود را کنترل کند یا با همان هزینه ها تولید خود را افزایش دهد در نتیجه قیمت تمام شده محصول خود را پایین نگه می دارد.

علت بعدی می تواند استراتژی مجموعه باشد به عنوان مثال استراتژی مجموعه ای تولید و فروش بالا با سود کم است ولی استرتژی مجموعه دیگر تولید کم با سود بیشتر باشد.

علت های دیگری نیز می تواند داشته باشد شاید شرکتی به سود با x تومان راضی باشد ولی شرکتی به سود xxx تومان هم راضی نباشد دلایلی که مهم بودند رو خدمتتان عرض کردیم امیدوارم کمک کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

قیمت قالب بتن امروز

وقتی از قیمت قالب بتن صحبت می شود انواع قالب بتن و سایزها و وزن های آنها نیز مورد بحث است قیمت امروز قالب فلزی بتن بستگی به عواملی مثل مدل قالب و وزن قالب تولید شده دارد.

. قیمت قالب بتن خاص

. قیمت قالب بتن مدولار

. قیمت قالب بتن مدور

. قیمت تخته قالب بندی

قالب بتن صباغی با داشتن کارگاه های مجهز می تواند هر نوع و مدل در سایز بندی های مختلف و یا مناسب با پروژه شما اقدام به تولید قالب های خاص منظوره بکند.

قیمت قالب بتن خاص بستگی به عوامل مشخصی که در بالا به آنها اشاره کردیم دارد.

قیمت قالب فلزی سایز بندی ها :

. قیمت قالب n*۱۰۰

. قیمت قالب n*۱۵۰

. قیمت قالب n*۲۰۰

لیست کامل سایز ها و لیست وزن های قالب های بتن در سایت قالب فلزی بتن به آدرس Galebbeton.com  می توانید مراجعه کنید و در صفحه اول سایت می توانید قیمت لحظه ای تمامی محصولات را ببنید.

نحوه سفارش قالب فلزی بتن در مجموعه صباغی به صورت تلفنی بوده و شما می توانید با تماس با کارشناسان هم مشاوره انتخاب نوع قالب مناسب با پروژه خود و قیمت تمامی محصولات را بپرسید و سفارش خود را ثبت کرده و پیش فاکتور محصول انتخابی برای شما ارسال می شود.

قیمت قالب مدولار

بسیار پر واضح است که قیمت این محصولات از قیمت روز آهن و مجموعه ای از عوامل موثر بر آن تبعیت می کند. اما کارشناسان ما در بخش فروش به صورت روزانه اقدام به ارائه قیمت انواع قالب بتن فلزی غیر فلزی و… می نمایند.

قالب بتن مدولار برای اجرای بتن ریزی در بخش های فونداسیون، دیوار، ستون تیر و دال ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این قالب ها به سادگی و تنها با استفاده از گوه، پین و دیگر اتصالات به یکدیگر متصل می شوند. این نوع قالب را در صورت نگهداری به شیوه های درست از این محصول می توانید به دفعات استفاده کنید.

قیمت قالب دست دوم (کارکرده)‌:

قالب های دست دوم صباغی دارای کیفیت بسیار مطلوبی قرار دارند به دلیل وجود کارگاه های تعمیر و تجهیزات صباغی این امکان فراهم شده که قالب های دست دوم و کارکرده تعمیر و بازسازی شده و با قیمت مطلوب وارد بازار ایران عزیزمان و کشور های همسایه گردد.

۲ راهکار برای اطلاع از آخرین قیمت های قالب بتن و تجهیزات :

. راهکار اول : مراجعه به سایت رسمی Galebbeton.com و مشاهده آنلاین قیمت های روز و لحظه ای قالب های بتن

. راهکار دوم : تماس با کارشناسان مجموعه قالب بتن صباغی با شماره های زیر :

. تلفن : ۲۲ – ۳۲۸۶۸۳۲۰ – ۰۴۱

. تلفکس : ۳۲۸۶۳۴۱۲ – ۰۴۱

. همراه : ۰۹۱۴۹۱۴۶۰۱۱

بروزرسانی قیمت قالب بتن فلزی و تمامی تجهیزات قالب بتن را هر روز در سایت Galebbeton.com می توانید با خبر شوید که شامل لیست کاملی از اندازه سایز و وزن های قالب های تولید شده در سایت رسمی قالب بتن درج می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha