• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99070503121
  • منبع : نمایندگی سمنان

ایجاد ۶۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی در نیمه اول امسال

ایجاد ۶۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی در نیمه اول امسال

ایسنا/سمنان قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۶۴۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: ۲۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان برای فرصت‌های شغلی ایجادشده در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.

محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان 5 مهرماه با اشاره به منابع تسهیلات اشتغال ایجادشده اظهار کرد: ۲۶۱ طرح اشتغال بااعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از منابع بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه، ۲۲۱ طرح بااعتبار شش میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان از منابع صندوق امداد ولایت بوده است.

وی ادامه داد: ۱۳۰طرح از این طرح‌های اشتغالزایی بااعتبار 6 میلیارد تومان از منابع اشتغال روستایی و ۲۸ طرح از محل اعتبارات استان سمنان برای اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اجرایی شده‌اند.

 قوسی با اشاره به هدفگذاری‌های این دستگاه حمایتی برای اشتغال مددجویان سمنانی تصریح کرد: کمیته امداد استان امسال در مجموع برای ایجاد سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان استان بااعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان برنامه‌ریزی کرده است.

قادم مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه توانمندی مددجویان یکی از اولویت‌های این دستگاه در حوزه اشتغال و خودکفایی است خاطرنشان کرد: امسال ۵۵۵ طرح بااعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از منابع تسهیلات اشتغال روستایی، دو هزار و ۱۰۰ طرح بااعتبار ۷۳ میلیارد تومان از محل منابع بانکی و ۴۰۰ طرح بااعتبار هشت میلیارد تومان از منابع امدادی برای کارجویان و مددجویان این استان در نظر گرفته‌شده است .

قوسی ،همکاری کمیته امداد با دفاتر کاریابی استان سمنان برای معرفی افراد به کارخانه‌ها، شرکت‌ها و سایر فعالیت‌های شغلی را یکی دیگر از ظرفیت‌های این نهاد حمایتی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد ۴۰۲ فرصت شغلی در این دفاتر تعهد شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ارائه خدمات اشتغال در سرفصل‌های استعدادیابی، مشاوره، آموزش حرفه یابی به مددجویان خبر داد و گفت: کانون خیرین اشتغال و نیروهای جهادی از ظرفیت‌های مهم کمیته امداد استان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی خانواده‌ها در این بخش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha