• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99070503274
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان:

لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی‌ها است

لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی‌ها است

ایسنا/اصفهان سرپرست تیم دو و میدانی بانوان تیم فولادمبارکه سپاهان گفت: لیگ امسال، لیگ رکوردشکنی‌ها است و هر هفته در بیشتر ماده‌ها شاهد این مساله هستیم که این نشانگر بالا رفتن سطح مسابقات است.

فاطمه بهرامی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر دو و میدانی بانوان کشور، اظهار کرد: از لحاظ فنی و کیفی با وجود این که تعداد تیم‌ها نسبت به سال گذشته کمتر است؛ ولی بازیکنان تیم‌های حاضر همه برای رکوردشکنی به میدان می‌آیند. سطح رقابت‌ها خیلی بالاتر رفته است و رکوردشکنی‌هایی که در سطح باشگاهی و ملی شده، تاییدکننده این مساله است؛ به عنوان مثال ورزشکاران تیم سپاهان دو رکورد ملی در مرحله دوم و ۳ رکورد باشگاهی در طول دو مرحله جابه‌جا کرده‌اند.

وی افزود: تقسیم شدن بازیکنان ملی و سطح بالای رکورددار در تمام تیم‌ها موجب شده تا شاهد رقابت‌های بسیار نزدیک ورزشکاران و در نهایت تیم‌ها باشیم. در طول سالهای گذشته با توجه به سابقه طولانی دانشگاه ‌آزاد در تیمداری این رشته و قهرمانی ۵ دوره لیگ بیشتر بازیکنان ترجیح می‌دادند که در این تیم عضویت داشته باشند، اما امسال این اتفاق رخ نداد و بازیکنان در تیم‌های مختلف پراکنده شدند.

وی  با اشاره به اینکه بین ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم سپاهان را کادر فنی و بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند، خاطر نشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته بین ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش قرارداد داشتیم و فکر می‌کنم سپاهان مسیر تازه ای را در بحث قرارداد بازیکنان دو و میدانی آغاز کرد که بسیار خوب بود. زمانی که قرارداد یک بازیکن توسط یک باشگاه بالا می‌رود، بقیه تیم‌ها مثل دانشگاه آزاد و پلیمر نیز برای گرفتن بازیکنان با کیفیت مجبور به افزایش قرارداد می‌شوند و این مساله امسال اتفاق افتاد و خوب بود.

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان گفت: نکته مهمی که برای رسیدن به موفقیت این فصل انجام دادیم این بود که خیلی زود شروع به بستن تیم کردیم، از اسفند ماه با نفرات مدنظرمان وارد مذاکره شدیم و می‌توان گفت بیشتر رکورداران ماده‌های مختلف دو و میدانی را در اختیار داریم، البته ریحانه مبینی با وجود اینکه با ما وارد قرارداد هم شده ‌بود در دقایق آخر به تیم پلیمر خلیج فارس پیوست.

وی در خصوص وضعیت قراردادها، تصریح کرد: قراردادهای بازیکنان امسال قرارداد امتیازی است، به همین دلیل ورزشکاران ما بیشتر سکوها را به خود اختصاص می‌دهند و رمز موفقیت ما برای رسیدن به قهرمانی همین است. سال گذشته بر اساس امتیاز و جایگاه پاداش به بازیکن تعلق می‌گرفت اما امسال این گونه نیست. نحوه بستن قرارداد امسال بازیکنان موجب شده تا قراردادهای سپاهان بسیار شفاف باشد بر اساس امتیاز و سکو امتیازات آنها مشخص است و طبق قراردادی که بسته شده رفتار خواهد شد و افزایش قرارداد و پاداش را در نظر گرفتیم. البته رئیس هئیت دو و میدانی استان اصفهان و مدیر عامل باشگاه سپاهان با توجه به رکورد شکنی‌ها و امتیازات خوبی که کسب شده است قول پرداخت پاداش ویژه داده‌اند.

بهرامی گفت: مسعود تابش نقش بسیار مهمی در حمایت و تیمداری سپاهان در رشته دو و میدانی داشتند و در شروع فصل نیز کمک‌های زیادی به ما کردند، ورود محمدرضا ساکت با اعزام تیم ما همزمان شد و نگاه ویژه‌ای به تمامی رشته‌ها از جمله دو و میدانی دارند و حتی در صفحه شخصی مجازی خود از این رشته حمایت کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شیوع کرونا و تعطیلی اماکن در سطح آمادگی بازیکنان تاثیری داشته است یاخیر، گفت: نتایج رکورد شکنی‌ها و ثبت بقیه رکوردها باشگاهی و ملی نشان می‌دهد با وجود اینکه ورزشگاه‌ها، پایگاه‌های قهرمانی و حتی پیست‌ها که فضای آزاد بوده‌اند تعطیل بوده، اما دختران همت کردند تمرینات خوب و منسجمی با رعایت پروتکل‌های  بهداشتی در دوران کرونا داشتند و امیدوارم این امر مسئولان را کمی بیشتر ترغیب کند تا نگاه بیشتر و ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته باشند.

وی افزود: از فروردین‌ماه با تمام مربیان و بازیکنان به صورت منظم و منسجم در ارتباط بودیم، بازیکنان اصفهانی تمرینات بسیار خوبی در پیست ورزشگاه انقلاب دارند، در مجموع شرایط مساعدی داشتیم و آرامش بیشتری در تیم شاهد بودیم و نتیجه آن این بوده که با ۷۹ امتیاز اختلاف نسبت به دانشگاه آزاد در جایگاه نخست قرار گرفتیم.

بهرامی در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان مسابقات گفت: در بخشنامه فدراسیون تاکید به داشتن تست pcr و فرم خوداظهاری ورزشکاران تیم‌ها شده بود، این کار موجب می‌شد که ما با رعایت موارد بهداشتی با خیال آسوده‌تری در محیط تردد کنیم و در مسابقات حضور داشته‌باشیم. در زمان مسابقه هم چون در فضای باز و رقابت‌ها نیز به صورت ساعتی بود و ورزشکاران و افراد زیادی در زمان مسابقات در محل حضور نداشتند، مشکلی نداشتیم.

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان در خصوص برنامه تیمش برای هفته پایانی لیگ، گفت: مرحله سوم و نهایی ۱۲ و ۱۳ مهر ماه در تهران برگزار می‌شود، قهرمانی تیم ما با نتایجی که به دست آوردیم، می‌توان گفت مسجل شده است و هدف ما برای مرحله آخر تکرار رکوردشکنی‌ها است که با توجه به آمادگی بدنی و ذهنی و انگیزه بالایی که ورزشکانمان دارند این مساله دور از ذهن نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha