• شنبه / ۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99070503481
  • منبع : نمایندگی سمنان

دوگانه‌سوز شدن روزانه ۶۰ خودرو در استان سمنان/ کمبود جایگاه‌ نفت‌وگاز در سمنان

دوگانه‌سوز شدن روزانه ۶۰ خودرو در استان سمنان/ کمبود جایگاه‌ نفت‌وگاز در سمنان

ایسنا/سمنان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از دوگانه‌سوز شدن روزانه ۵۰ تا ۶۰ دستگاه خودرو در کارگاه‌های استان سمنان خبر داد.

عرب عامری 5 مهرماه در حاشیه آیین افتتاح جایگاه عرضه سوخت و فراورده های نفتی فدک سمنان که با حضور شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان برگزار شد اظهار کرد: تاکنون افزون بر یک‌هزار خودرو در استان سمنان دوگانه‌سوز شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه توزیع الکترونیکی گاز مایع با امکان برخورداری خانوار های فاقد گاز و همچنین دوگانه سوز کردن رایگان خودرو ها در دستور کار دولت قرار دارد اضافه کرد: تا پیش از این دو کارگاه گازسوز کردن خودروها در استان وجود داشت که طی هفته گذشته با افزودن دو کارگاه دیگر شمار کارگاه‌های فعال استان به چهار کارگاه افزایش یافته است.

وی از وجود سه انبار سوخت و فرآورده های نفتی در استان خبر داد و افزود: این انبارهای سوخت و فرآورده های نفتی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان با بهترین شرایط پدافندی ساخته و فعالیت می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود  با اشاره به میزان توزیع و مصرف سوخت در منطقه شاهرود و استان سمنان ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ تا ۱ میلیون و 500 هزار لیتر بنزین و ۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در شرایط عادی از محل انبارها توسط جایگاه های سوخت در استان به صورت ماهانه توزیع می شود.

وی از جایگاه سوخت و فرآورده‌های نفتی فدک سمنان، به عنوان هفتاد و ششمین جایگاه استان نام برد و گفت:۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید نیز در زمینه تامین نفت سفید خانوارهای روستاهای فاقد گاز در استان مشغول به فعالیت هستند.

عرب عامری ضمن تجلیل از سرمایه‌گذار پروژه فدک در سمنان از آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود  برای همکاری با سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: راه‌اندازی این جایگاه در ورودی شهر سمنان به بهبود خدمات‌دهی به مردم کمک می‌کند.

وی از کمبود جایگاه‌ها در سمنان به عنوان یک معضل نام برد و خاطرنشان کرد: تعداد محدود جایگاه‌های عرضه نفت گاز در سمنان یکی از کمبودهای ما در این حوزه است که در صورت تمایل متقاضی آمادگی داریم نهایت همراهی و همکاری را با سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha