• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99070603749

برگزاری آزمون سازمان تامین اجتماعی ازسوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی

برگزاری آزمون سازمان تامین اجتماعی ازسوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی

ایسنا/خراسان شمالی آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

شـرکت کار و تامین متعلق به سـازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسـانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سـراسـر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و ...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.

ثبت نام از پنج شنبه سه مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  آغاز شده  است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

گفتنی است، کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و پرینت بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه دو آبـان‌مـاه ۱۳۹۹ در تمام مراکز اسـتان ها و با توجه به آمــــار شـــــرکت‌کنندگان، حسـب مورد در برخی از شـهرسـتان ها برگزار می شود.

علاقه مندان برای دریافت دفترچه راهنما می توانند به آدرس https://hrtc.ir/media/documents/Tamin_Registration_Manual.pdf مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha