• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99070604035
  • خبرنگار : 50223

پیام فرمانده تیپ ۴۸ فتح در پی شهادت مرزبان کهگیلویه و بویراحمدی در درگیری با اشرار

پیام فرمانده تیپ ۴۸ فتح در پی شهادت مرزبان کهگیلویه و بویراحمدی در درگیری با اشرار

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت یکی از فرزندان این استان در درگیری با اشرار پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان در پی شهادت یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با اشرار آمده است:

 هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

فرزندان غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در راه حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رکاب ولایت، با جانفشانی، ایثار و رشادت‌های فراوان نقشی تاریخی و سرنوشت ساز را ایفا کردند.

حضور مؤثر و چشم‌گیر جوانانمان در مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور، منجر به شکست دشمنان قسم خورده گردیده است.

پرواز جاودان و غرور آفرین برادر و همکار عزیزمان شهید سرافرازسروان "مقداد بویر" بار دیگر نشان داد که مردم همیشه در صحنه این استان مبارز، در راه حفظ انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستادند.

اینجانب عروج سرخ آن سرباز فداکار میهن و مجاهد فی سبیل الله را محضر امام عصر(عج) شریف، رهبر معظم انقلاب، جان بر کفان نیروی انتظامی، هموطنان ارجمند، مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، هم‌رزمان و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان بدانند شهادت فرزندانمان عزم ما را در مبارزه و جهاد استوارتر خواهد ساخت و به خون شهیدانمان سوگند یاد می‌کنیم تا آخرین قطره خون هرگز دست از مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی ایران نخواهیم کشید.

گفتنی است که سروان «مهرداد بویر» اهل روستای اَلگِن بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه از استان کهگیلویه و بویراحمد است. شهید بویر، فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان از مدافعان امنیت کشور در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha