• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99070604156
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

۲ آبان؛

آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می‌شود

آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

علیرضا معصومی، امروز یکشنبه ۶ مهر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: شـرکت کار و تامین متعلق به سـازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسـانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سـراسـر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

وی ادامه داد: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه‌های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و ...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدذی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، شرط سنی شرکت در آزمون را داشتن حداقل ۱۸ سال تمام و حداکثر ۲۶ سال تمام عنوان کرد و گفت: برای مشاغل بهیار و کمک پرستار حداکثر سن ۳۰ سال است.

معصومی با بیان اینکه هزینه ثبت‌نام در آزمون ۸۱۰ هزار ریال است، تصریح کرد: نمره کل داوطلبان برای معرفی به گزینش شامل ۶۰ درصد آزمون کتبی و ۴۰ درصد مصاحبه خواهد بود.

وی افزود: در رشته خدمات دارویی(دارویار)، داوطلبان علاوه بر داشتن دیپلم هر یک از رشته‌های نظری و یا کاردانی خدمات سلامت دارویاری ملزم به ارائه گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی مرتبط با خدمات دارویی (ارائه شده در مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی و سایر مراکز آموزشی برگزار کننده) و در رشته رانندگی آمبولانس، ملزم به ارائه گواهی رانندگی با آمبولانس حداکثر تا سه ماه پس از اعلام نتایج نهایی هستند.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام از پنج شنبه؛ ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  آغاز شده  و به مدت ۱۰ روز تا ۱۲ مهرماه ادامه دارد.

معصومی ادامه داد: کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه جاری برای مشــاهده و پرینت بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه ۲ آبـان‌مـاه در مرکز اسـتان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت دفترچه راهنما می‌توانند به آدرس https://hrtc.ir/media/documents/Tamin_Registration_Manual.pdf  مراجعه کنند.

معصومی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در خراسان جنوبی مجموعا ۹ نفر و شامل؛ بیرجند کمک پرستار(بهدار) یک نفر زن و یک نفر مرد، نگهبان یک نفر مرد، منشی(پزشکی/بخش) یک نفر زن، در طبس بهیار، یک نفر مرد و یک نفر زن، منشی (پزشکی/بخش) یک نفر مرد، در فردوس منشی(پزشکی/بخش) یک نفر زن و در قاین منشی(پزشکی/بخش) یک نفر مرد خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha