• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99070604273
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی در خراسان جنوبی کلید خورد

طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی در خراسان جنوبی کلید خورد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از گازسوز شدن ۲۵۵ دستگاه خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی در خراسان جنوبی به صورت رایگان خبر داد.

قربانعلی مردانی، امروز یکشنبه 6 مهر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ثبت کنند و سپس کارگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه هزینه گازسوز کردن خودروهای عمومی بر عهده وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است، افزود: خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی تک‌سوز شامل تاکسی‌ها، ون‌ها و وانت‌بارها به صورت صد در صد رایگان دوگانه سوز می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوز کردن خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: دو کارگاه ویژه گازسوز کردن خودرو در استان فعال است و ظرفیت هر کارگاه برای گازسوز کردن روزانه حدود ۱۰ خودرو است.

مردانی افزود: ۵۹۵ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه مذکور در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۲۵۵ دستگاه خودرو گازسوز شده و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت‌نام، اجرایی می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: ظرف ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه مذکور، به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

مردانی بیان کرد: استانداردهای لازم در کارگاه‌ها رعایت و نظارت کامل اداره استاندارد بر همه مراحل تبدیل وجود دارد و مردم نباید هیچ گونه نگرانی برای ایمنی خودروهای تبدیلی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با وجود فعال بودن ۲۴ جایگاه سی‌ان‌جی در استان، وضعیت بسیار مناسبی از نظر تعداد جایگاه داریم، یادآور شد: در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های تلفنی، اینترنتی و مسافربرهای بین‌ شهری نیز مشمول این طرح هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha