به گزارش ایسنا، بنابراعلام اِلبــــــان، روزهایی را که موبایل نداشتیم یادتان هست؟ یا دستکم روزهایی که این گوشی هوشمند اینقدر تنیده در لابلای زندگیهایمان نبود؟ مدتهاست موبایل به گونهای به زندگی روزمرهی این روزهای ما گره خورده است که تصور حتی یک لحظه بدون آن تقریبا برای همهی ما غیرممکن است.
از زمانی که اسمارتفونها سلطهی بی چون و چرای خود را بر زندگی ما انسانها حاکم کردهاند، سبک زندگی، چگونگی زیستن و حتی نوع نگاهمان به این جهان تغییرات و تحولات عمدهای پیدا کرده و البته به نظر میرسد کماکان این روند شتابان ادامه خواهد داشت.
ما بخش بزرگی از روزمرگی و کارهای شخصی و البته خیلی از کارهای مربوط به شغلمان را با موبایل و اپلیکیشنهای مختلفی که داریم انجام میدهیم. بازدیدها، دیدارها و ملاقاتهای حضوری جای خودشان را به معاشرتهای کوتاه و متنی در شبکههای اجتماعی دادهاند.
حتی ممکن است در کنار یکدیگر نشسته باشیم، اما باز هم با گوشی موبایلمان با همدیگر ارتباط بگیریم. مسیریابی برای رسیدن به مهمانی گرفته تا پرداخت قبضهای مختلف و انجام امور مختلف بانکی و خیلی کارهای دیگر را با موبایل انجام میدهیم.
البته این روزها که کرونا بیخ گوش همهی ماست باید تا حد امکان رفت و آمدهای غیر ضروری خود را کم کنیم، در نتیجه مهمانیای که در جملهی بالاتر گفتیم را بهتر است فراموش کنید. ؛)
در هر حال با این حجم از سر و کار داشتن مستمر ما با موبایل، که بد و خوب آن را به خوانندگان عزیز واگذار میکنیم؛ خیلی بدیهی است که به احتمال زیاد مشکلی برای گوشیمان پیش آید.
از ایرادات ساده و البته گاه پیچیدهی نرمافزاری تا مشکلات ریز و درشت سختافزاری. گاهی این مشکلات (به ویژه آنها که نرمافزاریاند) با یک مشاورهی ساده با فردی متخصص مرتفع میشوند و گاهی اوقات هم نیاز به تعمیر سختافزاری و تعویض قطعات ریز و درشت روی گوشی انکارناپذیر است. چیزی که دانش و تجربهی زیادی میطلبد.
ماجرا زمانی سخت میشود که متاسفانه یافتن تعمیرکاری که هم معتمد باشد، هم متخصص و کاربلد و در عین حال هزینههای غیرمنصفانهای نیز به ما تحمیل نکند؛ روزبهروز دشوارتر میشود. بعد از پیدا کردن این تعمیرکار امین، وقت و هزینهای که باید صرف کنید تا گوشی را به او برسانید و بعدا گوشی تعمیر شده را از او پس بگیرید نیز در نوع خود قابل توجه است.
با تمام این اوصاف ممکن است تیر شما به خطا رفته باشد و با تعمیرکاری نابلد یا شاید غیرمتخصص سر و کله زده و در نهایت نیز از وقتی که هدر رفته پشیمان شده باشید. علاوهبر اینها هم هزینههای بیموردی به شما تحمیل شده است.
حال وقتی گوشیتان هم تعمیر شد، داستان تمام نشده. آیا تعمیرکار به شما فرصت یک ماهه برای تست و آزمایش گوشی تعمیر شده را داده است، یا این مهلت فقط تا قبل از خروج از مغازه اوست؟
ما نیز چنین تجاربی داشته ایم. برای همین البان خلق شد. ما در مجموعهی تعمیرات موبایل البان به دنبال این هستیم که این فرایند را تغییر دهیم و تعاملی را که خیلی اوقات بین مشتری و تعمیرکار به شیوهی خوبی شکل نگرفته، اصلاح کرده و بهبود بخشیم تا بخشی از تلخی خرابی گوشی را برطرف کرده باشیم.
ما پروسهی تعمیرات موبایل البان را طوری طراحی و پیاده کردهایم که مشکلات رایج در فرایند تعمیرات به حداقل برسند. تجربهی چندین سالهی خود را نیز در این روند به کار بستهایم و به مرور و در طول زمان شیوههای خود را بهتر کردهایم. البته که کماکان این مسیر ادامه دارد.
البان واسطهای است بین شما و تعمیرکار ماهر. البان در این راستا آکادمی آموزش تعمیرات موبایل خود را نیز دایر کرد تا تعمیرکارانی در خور عزیزانی مثل شما پرورش دهد.
روند کار ما در البان بسیار ساده است. شما در سایت البان درخواست تعمیرات خود را به صورت کاملا رایگان ثبت میکنید. ما با شما تماس میگیریم. و بعد از هماهنگیهای لازم با شما، فرایند تعمیرات انجام میشود.
یکی دیگر از نقاط مهمی که متمایز است این که ما تعمیرات خود را گارانتی میکنیم و در صورتی که مشکلی که برای آن گوشی شما را تعمیر کردهایم، بعد از انجام تعمیر دوباره بازگردد شامل گارانتی البان خواهد شد. یک بار امتحان کنید. قول میدهیم پشیمان نخواهید شد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات