• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99070604394
  • خبرنگار : 30054

رعایت پروتکل های بهداشتی در سفر به استانبول در روز های کرونایی

رعایت پروتکل های بهداشتی در سفر به استانبول در روز های کرونایی

با آمدن کرونا مرزهای بسیاری از کشور ها روی ایران بسته شد و در پی آن تقریبا تمامی سفرهای زمینی و هوایی به طور کامل لغو شد و با وجود خبرهایی از باز شدن مجدد مرزها بسته ماندن مرزها تمدید گردید تا بالاخره از اول مهر ماه ۹۹ کشور ترکیه مرز خود را بر ایران باز کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بیسان گشت، باز شدن مرز به معنی رفت و آمد به ترکیه به همان آسانی قبل نمی باشد و دارای قوانین و پرتکل های فراوانی است که مهمترین ان تست PCR  می باشد.

با توجه به این که استانبول یکی از مقاصد گردشگری مهم برای ایرانیان به حساب می آید و همواره جز پر طرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است، بسیاری از گردشگران ایرانی بی صبرانه منتظر باز شدن مرز ایران ترکیه بوده اند و خبر باز گشایی مرز ترکیه می تواند خبری خوشی برای ایرانیان به حساب بیاید تا بتوانند برای سفرشان به استانبول برنامه ریزی کنند و با توجه به تقاضای بالای سفر به استانبول زود تر تور خود را رزرو نمایند.

با آن که خبرهای باز شدن مرز ها به خصوص مرز ترکیه بارها و بارها لغو گردید اما این بار با سخت گیری های فراوانی که از طرف دولت ترکیه بر مسافران ایرانی در نظر گرفته شد از اول مهر ماه پرواز های تهران_ استانبول از سر گرفته شده که شرکت بیسان گشت مهر نیز شروع رزرو تور استانبول خود را از این تاریخ آغاز نموده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبول می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ در تماس باشید. امید است که در پی باز شدن مرز ترکیه، کشورهای دیگر نیز مرزهای خود را بر ایران باز نمایند تا مسافران بازمانده از تورهای نوروزی  من جمله تور باکو و تور تایلند بتوانند سفر خوشی را تجربه نمایند.

چند نکته مهم در سفر به استانبول :

با باز شدن مرز ترکیه بر ایران، مسافران زیادی به استانبول سفر خواهند کرد و همین امر می تواند شیوع کرونا را بیشتر کند . اما با در نظر گرفتن نکاتی مهم اما آسان می توانید از سفرتان به استانبول لذت ببرید و خاطرات خوشی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

از طرفی با توجه به باز شدن مرز ترکیه و تقاضای بالای مسافران برای رفتن به استانبول بی شک قیمت پروازها و هتل ها گران شده که این می تواند بخاطر تقاضای بالا طبیعی باشد اما همواره آژانس بیسان گشت با تجربه ای فراوان در زمینه اجرای تور استانبول سعی دارد ارزان ترین قیمت را در کنار بالاترین خدمات سفر به مسافران خود ارایه نماید.

در ادامه به برخی نکات مهم در طول سفر می پردازیم :

 مسافران عزیز برای سفر به ترکیه باید تست کرونا  (PCR) خود را که حد اکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز انجام گرفته است را به همراه داشته باشند که نشان دهنده سلامت مسافران ایرانی به ترکیه می باشد.

برای انتخاب هتل، هتلی را برای اقامتتان در نظر بگیرید که از نظر پروتکل های بهداشتی مطمین باشد.

در طول سفر از به همراه داشتن ماسک و مواد ضد عفونی مطمین باشید و سعی کنید مقدار مورد نیاز ماسک و محلول ضد عفونی را از ایران با خود به همراه داشته باشید تا در طول سفر به دنبال خرید ماسک نباشید و تایمی از شما نگیرد.

از گذشته غذاهای خیابانی استانبول برای بسیاری از مسافران بسیار لذیذ و فوق العاده بوده و بوی خوش آن کل خیابان را می پیچد اما از خوردن غذاهای خیابانی در طول سفر خود به استانبول خودداری کنید تا سفر امن تری را تجربه کنید و به علاوه سعی کنید از رستوران های معروف و مطمینی غذای خود را سرو نمایید.

در مکان های شلوغ و پرتردد کمتر تجمع داشته باشید و سعی کنید زمان هایی را برای رفتن به مکان های شلوغ انتخاب کنید که تجمع در آن ساعات کمتر است.

ملاحظه فرمایید که تورهای ذکر شده در متن خبر متناسب با پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت انجام می شود و چنان چه که  ممنوعیتی در این خصوص از طرف وزارت بهداشت صادر شود، مجموعه بیسان گشت تابع بخشنامه وزارت بهداشت می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha