• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99070704934
  • منبع : بوشهر

دستگیری سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری بوشهر

دستگیری سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری بوشهر

ایسنا/بوشهر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از دستگیری سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر خبر داد.

علی حسن‌پور، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر در این خصوص عنوان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری بوشهر، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری بوشهر، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر به موجب دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب دستگیر شده و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، موج دستگیری ها در مجموعه شهرداری بوشهر از سال گذشته آغاز شد و در تاریخ ۴ دی ۱۳۹۸ هشت کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس و تخلفات مالی دستگیر شدند.

روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ نیز علی حسن‌پور، دادستان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا با تایید خبر دستگیری تعداد دیگری از کارکنان شهرداری بوشهر از دستگیری ۵ نفر از کارکنان شهرداری بوشهر و افراد مرتبط به اتهام اختلاس و ارتشاء در تداوم رسیدگی به پرونده سوءاستفاده مالی در شهرداری خبر داد.

همچنین در ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ رئیس شورای شهر بوشهر توسط اداره اطلاعات استان بوشهر دستگیر شد که دادستان بوشهر با اعلام این خبر به ایسنا توضیح داد: در پی رسیدگی به پرونده تخلفات مالی در شهرداری بوشهر بررسی ها دلالت بر این داشت که اتهاماتی از این حیث متوجه برخی از افراد در شورا نیز می باشد و بر همین اساس رییس شورای اسلامی شهر بوشهر دستگیر شده است.

پس از آن در روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ دومین عضو شورای شهر بوشهر توسط اداره کل اطلاعات استان بوشهر دستگیر شد و شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ نیز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا از دستگیری عضو سوم و چهارم شورای شهر و یکی از پیمانکاران شهرداری بوشهر خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha