• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99070705182
  • خبرنگار : 71506

گفتگو با کشتی گیر آتش نشان

نجاتیان: آتش نشانی سخت تر از کشتی است/ سرمربی تیم ملی یک فرصت هم به من نداد!

نجاتیان: آتش نشانی سخت تر از کشتی است/ سرمربی تیم ملی یک فرصت هم به من نداد!

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران که به عنوان آتش نشان در مشهد مشغول به کار است، گفت: شغل آتش نشانی سخت تر از کشتی است چرا که باید جانمان را به خاطر مردم عزیزمان در دست بگیریم و به دل خطر بزنیم.

اسماعیل نجاتیان در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط بدنی خود در آستانه حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: یک هفته است تمرینات خود را بصورت قرنطینه با تیم استقلال دنبال می کنم و خوشبختانه شرایط تمرینی بسیار خوبی داریم. دست کادر فنی و تدارکات درد نکند چرا که فضای خوبی را برای تمرین تیم مهیا کرده اند. پروتکل های بهداشتی نیز به دقت رعایت می شود و کشتی گیران حق رفتن به بیرون از فضای سالن را ندارند.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران، افزود: خوشبختانه طی ماه های اخیر تمریناتم را دنبال کردم و در یک ماه پایانی نیز در یک باشگاه در مشهد تمرینات کشتی داشتم. در مجموع شرایط بدنی خوبی دارم و آماده حضور در لیگ هستم.

نجاتیان که به عنوان آتش‌نشان در مشهد مشغول به کار است، با تبریک فرارسیدن هفتم مهر روز آتش‌نشان به همکاران خود، گفت: آتش‌نشانان سراسر کشور واقعا بدون ادعا و توقع زحمت زیادی می کشند و جان خود را در دست می گیرند تا به مردم عزیزمان خدمت کنند. من ۲ سال پیش زمانی که در رقابت های جهانی کشتی پهلوانی در بلاروس قهرمان شدم با حمایت شورای شهر و شهردار مشهد به استخدام سازمان آتش نشانی مشهد درآمدم و مشغول به کار شده ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کشتی گرفتن سخت تر است یا آتش نشان بودن، گفت: واقعا هر دو سخت است و هر کدام سختی های مخصوص به خود را دارد اما باید بگویم آتش نشان بودن به مراتب سخت تر از کشتی است چرا که باید در شرایط بسیار حساس به سرعت به داد هموطنان گرفتار برسیم و جان خود را در بسیاری از لحظات به خطر بیندازیم. این شغل را خیلی دوست دارم و از اینکه می توانم به مردم شهرم خدمت کنم خوشحالم.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم استقلال، درباره چرایی عدم دعوت به تیم ملی با وجود موفقیت های مختلف در مسابقات داخلی، خاطرنشان کرد: واقعا نمی دانم گلایه کنم یا نه. سال گذشته در مسابقات کشوری بدون حتی یک باخت و با ۸ برد بیشترین برد را در بین کشتی گیران تمام اوزان داشتم، در فینال هم محمد حسین محمدیان را بردم اما او به تیم ملی دعوت شد و غلامرضا محمدی ۳ مرتبه او را به تورنمنت فرستاد اما من را حتی دعوت هم نکرد و هیچ فرصتی به من نداد! همین موضوع باعث شد خیلی انگیزه ام را از دست بدهم اما امسال با صحبت های رضا یزدانی باز هم امیدوار شده ام و انگیزه بالایی دارم تا در لیگ بدرخشم و به حقم در تیم ملی برسم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha