• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99070705185
  • خبرنگار : 50037

افتتاح ایستگاه دوم آتش‌نشانی اسدآباد در دهه فجر امسال

افتتاح ایستگاه دوم آتش‌نشانی اسدآباد در دهه فجر امسال

ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد از افتتاح ایستگاه دوم آتش نشانی این شهر در دهه فجر امسال خبر داد.

سیدعلی موسوی دوشنبه ۷ مهرماه در مراسم تجلیل از نیروهای آتش نشانی اسدآباد به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی، اظهار کرد: ایستگاه دوم آتش نشانی اسدآباد در سه مرحله در حال تکمیل و تجهیز بوده که تاکنون برای این طرح شهرداری شهر افزون بر یک میلیارد تومان هزینه کرده و براساس پیش بینی ها تا ۲۲ بهمن امسال طرح فوق افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: آتش نشانی شهر اسدآباد فاقد نردبان هیدرولیک بود که با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان بالاور تلسکوپی با ۱۴ متر ارتفاع پله برقی برای هر گونه آتش سوزی آپارتمان های مرتفع و ارائه خدمات در ارتفاعات اختیار خریداری شده است.

ذبیح الله کاووسی، رئیس ایستگاه آتش نشانی اسدآباد هم با بیان اینکه متأسفانه ۲۵ درصد تماس ها با آتش نشانی این شهر مزاحمت تلفنی است، یادآور شد: هم اکنون ۱۵ نیروی آتش نشانی اسدآباد با استفاده از چهار خودرو آماده در سه شیفت به صورت شبانه روز در مأموریت ها محوله فعالیت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد هم گفت: بخش زیادی از آرامش شهروندان، مدیون فعالیت و آمادگی آتش‌نشانان است که با همه وجود، مأموریت‌های سخت محوله را به خوبی انجام می‌دهند.

حمزه عبدکوند با اشاره به خدمات آتش نشانی شهرستان در بحث مواجهه با کرونا در زمینه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر افزود: خدمت در حوزه حساس و مهم آتش‌نشانی قطعاً یک شغل نیست بلکه سعادتی است بزرگ که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قدردانی از آتش‌نشانان به عنوان حافظان ایمنی، تشکر از ایثار و فداکاری به مردم است، تصریح کرد: باید مردم و مسئولان همواره قدردان آتش‌نشانان باشند و آنها را در خدمت بیشتر همراهی و حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، در پایان از نیروهای آتش نشانی شهر اسدآباد به مناسبت روز آتش نشان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha