• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99070705513
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان:

آیین گرامیداشت روز ملی آتش نشان در کاشان برگزار شد

آیین گرامیداشت روز ملی آتش نشان در کاشان برگزار شد

ایسنا/اصفهان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: همزمان با روز ملی ایمنی و آتش نشان، دو خودروی جدید و مجموعه‌ای از تجهیزات عملیاتی و ایمنی این سازمان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اجرای مانور شهدای آتش‌نشان در قالب عملیات امداد و نجات و اطفای حریق با شرکت دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی شهرستان کاشان در مجتمع تجاری اداری امیرکبیر از دیگر برنامه های گرامیداشت روز ملی آتش نشان در کاشان بود.

وی افزود: مرکز بحران و کنترل حوادث کاشان، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی، اداره برق، سازمان آبفا، شرکت‌ گاز، پلیس راهور، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کاشان در این مانور شرکت داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: مدیریت و هماهنگی سازمان‌های امدادی تحت فرماندهی واحد در زمان بروز شرایط اضطراری، ارزیابی فرماندهی صحنه، سنجش عملکرد اعضای کمیته بحران، ایجاد هماهنگی بین متصرفان و مالکان مجتمع های تجاری و اداری با سازمان های امدادی از جمله اهداف این مانور به شمار می‌رود.

وی گفت: چگونگی اطلاع رسانی به سازمان های امدادی، آشنایی با موقعیت جغرافیایی و راه های دسترسی، آموزش و افزایش مهارت مالکان برای عملیات آتش نشانی و تخلیه مصدومان در مراکز تجاری و اداری، بررسی کمبودها و چالش‌های مراکز تجاری و اداری از دیگر اهداف برگزاری این مانور محسوب می‌شود.

پیراسته گفت: نتیجه حاصل از بازدید و ارزیابی های دوره ای وضعیت ایمنی مراکز  و مجتمع‌های تجاری کاشان حاکی از ناایمن بودن و نداشتن تاییدیه‌های ایمنی سازمان آتش‌نشانی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، افزود: مهم‌ترین مشکل ایمنی مرکزهای تجاری، نقص تاسیسات برق، استفاده از وسایل حرارتی نامناسب و شعله‌های روباز، وجود انبارهای ناایمن و دارای انباشت کالا، فقدان راه‌ مناسب خروج اضطراری و نبود سیستم کشف و اطفای حریق است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha