• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۰۰:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99070805556
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون عمرانی استاندار سمنان اعلام کرد:

سرانه آتش نشانی در استان سمنان فراتر از میانگین کشوری

سرانه آتش نشانی در استان سمنان فراتر از میانگین کشوری

ایسنا/سمنان معاون عمرانی استانداری سمنان با اشاره به تعدد آتش نشانان در استان گفت: خوشبختانه ۲۶۸ نفر در کل استان در استخدام آتش نشانی هستند که این تعداد بالاتر از نرخ و استاندارد تعریف شده در سطح کشور است.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سفر به شهرستان گرمسار و در مراسم تجلیل از آتش نشانان که به مناسبت هفت مهرماه روز آتش نشان برگزار شد، با اشاره اینکه استان پهناور سمنان به لحاظ وسعت جز هفت استان برتر کشور است، اظهار کرد: استان سمنان در مسیر تردد زائرین قرار داشته و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد .
وی با بیان اینکه هزینه های زیادی متحمل آتش نشانان می‌شود اما از کمترین میزان بودجه و اعتبارات در این بحث بهره مند هستند افزود: توجه مسوولان و خصوصا شهرداری ها به تخصیص اعتبارات به آتش نشانی ها امری ضروری است.
فخری با اشاره به مشکلاتی که در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد ،ادامه داد: با وجود شیوع کروناویروس، استان سمنان در این ایام نیز قابل توصیف به یک کارگاه عمرانی است، چرا که امور عمرانی استان در این شرایط نیز به طور جدی پیگیری شده و هیچ خللی در انجام پروژه های عمرانی ایجاد نشده است.

معاون عمرانی استاندار سمنان خدمات دهی به مردم را وظیفه مسوولان دانست و تصریح کرد: هر قدر این خدمات صمیمانه تر به مردم هبه شود مورد رضای بیشتر خداوند متعال خواهد بود.
وی ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانی نه وظیفه و پست و مقام بلکه یک کار دلی است، از همین رو پرسنل خدوم آتش نشانی با حداقل حقوق و مزایا وظایف مرتبط با مردم را به انجام می‌رسانند تا برای مردم حادثه ای رخ ندهد.
وی با تاکید بر بکارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش نشانی افزود: خوشبختانه در شهرستان گرمسار به این امر توجه ویژه شده است .

دکتر فخری ارتقای پست و مقام آتش نشانان را وظیفه خود و دستگاه مربوطه دانست و خاطرنشان کرد: از این حافظان جان و مال مردم حمایت می شود.
 در این آئین اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، سعید متقی فرماندار شهرستان و حجت الاسلام آرامی امام جمعه شهرستان ،مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند و طی آن از تعدادی از آتش نشانان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha