• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99070805698
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد

ضرورت استفاده از محتوای اثرگذار در حوزه مفاهیم تبلیغی

ضرورت استفاده از محتوای اثرگذار در حوزه مفاهیم تبلیغی

ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تبلیغ را هنری جاودانه دانست و گفت: مفاهیم تبلیغی باید متناسب با نیاز روز جامعه باشد و امروز استفاده از روش‌های نوین در حوزه تبلیغ یک امر اجتناب ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران صبح امروز در گفتگویی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های گروه های تبلیغی و جهادی در بحران های اجتماعی و سواحل استان و با اشاره به وجود برخی محدودیت های مختلف در حوزه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی طی چند ماه گذشته و اخیر بخاطر شیوع ویروس منحوس، اظهار کرد: متاسفانه طی ماه های گذشته و اخیر با شیوع این ویروس منحوس (کووید19)، محدودیت هایی برای برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ایجاد شده است که تحت تاثیر این شرایط است.

وی در ادامه با اشاره به تدبیر رهبر انقلاب در خصوص برگزاری مراسم لیالی قدر و عزاداری محرم، افزود: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و درمانی از سوی عزاداران و برنامه ریزی دقیق هیئات مذهبی در این ایام نشان داد که حتی در این شرایط می توان با رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه ها برنامه های فرهنگی و دینی را برگزار کرد.

شکریان امیری با تاکید بر الگو گرفتن سایر بخش های جامعه از فعالیت های حوزه فرهنگ دینی در شرایط بحران ویروس کرونا، تصریح کرد: علیرغم تمام تلاش های رسانه ای و مجازی دشمنان و برنامه ریزی آنان در ماه های قبل از محرم و صفر برای ایجاد دوگانگی سلامت و عزاداری در جامعه، هیئات مذهبی، فعالان فرهنگ دینی و تبلیغی  و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی ثابت کردند در رعایت این دستورالعمل ها و شیوه نامه ها از سایر بخش های دیگر جامعه مصمم تر و دقیق ترند و بارها هم مراکز نظارتی و بهداشتی به این موضوع اذعان کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تبلیغ در این برهه از زمان و استفاده از روش ها و تکنولوژی های نوین در حوزه تبلیغ، تاکید کرد: ابزارهای تبلیغی روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستنند و باید برای ترویج و تبلیغ مفاهیم حوزه دین هم از این تکنولوژی ها بهره گرفت و از ظرفیت رسانه ملی و دیگر رسانه های دیداری و شنیداری باید استفاده کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش پایانی سخنان خود استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حوزه تبلیغ  را در این شرایط بحرانی بسیار اثرگذار دانست و خاطر نشان کرد: مبلغان باید مسلح به ابزار روز تبلیغی باشند و از ظرفیت فضای مجازی و استفاده از تولید محتوای جذاب و اثرگذار برای تبلیغ آموزه های اسلام و مکتب تشیع بهره برداری کنند .

استاد برجسته حوزه و دانشگاه های مازندران در پایان، تبلیغ را میراث ارزشمندپیامبر اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت دانست و بیان کرد: تبلیغ دین و تربیت دینی جامعه ،مسئولیت بسیار مهم و یک رسالت الهی است و باید برای تبیین اسلام ناب و گسترش آن و بینش و ارزش های اسلامی و الهی تلاش و همت مضاعف داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.