• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۰۳:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99070805935
  • خبرنگار : 71480

خانجانی: همه باید از مردم عذرخواهی کنیم

خانجانی: همه باید از مردم عذرخواهی کنیم

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه همه ما و کل حاکمیت باید از مردم عذرخواهی کنیم، گفت: مشکلات کشور مربوط به شخص روحانی، دولت او و اصلاح طلبان نیست.

جهانبخش خانجانی در گفت و گو با ایسنا، درباره اظهارات اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که خواهان عذرخواهی اصلاح طلبان از مردم شده بود، اظهار کرد: آقای بادامچیان به لحاظ سابقه سیاسی و سن و سال قابل احترام هستند اما به لحاظ تحلیل های غلطی که در این سال ها ارائه کرده، قابل نکوهش است.او سال ها پیش گفت که اصلاحات مرد، اما بعد متوجه شد که جریان خودش دچار این وضعیت شده است.

وی ادامه داد: اگر تحلیلگر منصفی باشیم باید بپذیریم که اصلاح طلبان در دوره هایی که مسئولیت داشته اند از تراز بالایی از عملکرد مطلوب برخوردار بودند. در دولت میرحسین موسوی ، مرحوم هاشمی و محمد خاتمی عملکرد اصلاح طلبان مناسب و معقول و در عین حال در حد متوسط به بالا بوده است و عملکرد دولت روحانی را نباید صرفا به حساب اصلاح طلبان نوشت. روحانی در شرایطی ریاست جمهوری را در اختیار گرفت که تعداد زیادی از اصلاح طلبان تاثیرگذار با ممنوعیت و محدودیت مواجه بودند.

این فعال سیاسی همچنین گفت: صرف نظر از انتقادات جدی به دولت روحانی، مشکلات کشور مربوط به شخص روحانی، دولت او و اصلاح طلبان نیست، بلکه ساختار  رفتار  حاکمیت به گونه ایست که برای حفظ ارزش های نظام ، اقداماتی انجام می شود که برای ما محدودیت های ایجاد می کند.

خانجانی در ادامه با اشاره به اینکه اظهارات بادامچیان فرار رو به جلو است، خاطرنشان کرد: هر دانش آموخته سطح نازل سیاسی می داند که مشکلات ربطی به دولت روحانی ندارد بلکه مربوط به  موانع داخلی و خارجی دولت است.

وی همچنین اظهار کرد:  اگر قرار به عذرخواهی باشد باید اول بادامچیان به واسطه دولت احمدی نژاد از مردم عذرخواهی کند که در آن هشت سال کشور در مسیر تحریم قرار گرفت. نحله فکری بادامچیان بود که احمدی نژاد را آورد و باید بابت این عذرخواهی کنند. تحریم ها و مشکلات سیاسی و اقتصادی ناشی از عملکرد غلط دولت احمدی نژاد بود پس ابتدا بادامچیان از مردم بخاطر حمایت از دولت احمدی نژاد عذرخواهی کند تا در مرحله بعد دور هم بنشینیم و بررسی کنیم دولت روحانی و اصلاح طلبان تا چه اندازه مقصر هستند.


وی در پایان با بیان اینکه نباید مشکلات کشور را بر دوش یک جناح بینداریم، گفت: همه ما و کل حاکمیت باید از مردم عذرخواهی کنیم که نتوانسته ایم وعده های نظام و انقلاب را محقق کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۶:۲۱

عذر خواهی لازم نیست. عملا به بدبختی ها برسید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۶:۲۹

نظر نديم بهتره كلا نظر مدير را منتشر كنيد ديگه با اين همه موارد رعايتي كه نوشتين

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۷:۰۸

جوانی به فنا رفته ما با عذر خواهی بر نمی گردد ...

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۷:۳۰

... اما این آقای خاتمی بود که گفت ما تضمین دولت آقای روحانی هستیم و تکرار تکرار شد. پس صداقت داشته باشید لا اقل بازی رو به وقت اضافه نکشید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۷:۵۴

عذر خواهی چه دردی و چه گره ایی از مشکلات مردم باز خواهد کرد ؟؟؟ کار باید از اساس درست شود اساس کار هم خیلی ساده است مسئولین کشور باید وطن پرست باشند , همه هم و غم شان باید ایران و مردم ایران باشد

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۸:۳۲

بهترین و پذیرفته ترین عذرخواهی ، کناره گیری دسته جمعی ؛ و پس از آن ساختن از نو قواست .

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۸:۵۳

مردم از همه جناح ها خسته و ناامید شده اند. لطفا این مردم رو رها کنید تا خودشون فکری به حال خود کنند...!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۹:۰۴

بروید کنار با اصلولگرا یا اصلاح طلب مملکت درست نمیشه به جوانها میدان دهید دیگر از این وضعیت که بدتر نخواهد شد تجربه شما بازخورد خودش را نشان داده همه شما مردود هستین

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۹:۰۹

... زمان احمدی نژاد تحریمها 100 برابر این بود اما وضع مردم اینقدر خراب نبود از بی کفایتی اصلاح طلبان ... بس کنید این حرفای ... شماها همون کسانی هستین که زمان احمدی نژاد با بی بی سی و سی ان ان مصاحبه میکردین و با دادن گراهای مختلف و نشون دادن ضعفهای اقتصادی کشور به دشمن این وضع رو به وجود اوردین

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۹:۱۸

تحریمهای فعلی بنا به اعتراف خود آمریکاییها٬ سخت ترین تحریم در تاریخ است و به مراتب از تحریمهای زمان آقای احمدی نژاد سنگین تر است.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۹:۱۰

کم کم داریم به زمان انتخابات نزدیک میشیم و ... کردن مردم داره شروع میشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۹:۲۶

با سلام: این شخص خندان در تصویر که مسلما نفسش از جای گرم د ر می آید می گوید.، مشکلات کشور مربوط به روحانی و دولت او و اصلاح طلبان نیست .!!! یا للعجب ، پس مربوط به مردم است و مردم باید خود مشکلات خویش را حل کنند . دراینصورت دولت چه کاره است .!!! لو لوی سر خرمن ! ایسنای محترم نترس و این مطلب را منعکس کن . لطفا

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۱:۱۲

همه یعنی چی ؟ ما هم عذرخواهی کنیم یا نه فقط شما که ...؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۳:۰۰

...زباله دان تاریخ منتظر شما اصلاح طلبان می باشد..

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۳:۱۸

با سلام: ممنون و سپاس ایسنای محترم. موید و موفق باشید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۲۱:۱۶

شماهایی که شستشوی مغزی شده بودید و فکر می کردید بدون غرب ما هیچ هستیم و احتیاج به کدخدا داریم این وضع را به مردم ایران تحمیل کردید امیدوارم دیگر هیچ نقشی در سیاست ایران بازی نکنید که برای این مملکت زهر هستید

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۰۸:۲۴

امروز ما نتیجه نا آگاهی شخصیت های سیاسی کشور هست! چه اصلاح طلب و چه اصول گرا ! کدامیک دانش اقتصاد سیاسی را دارند؟ کدام یک با اقتصاد جهانی آشنایی دارند؟ علم روز، علم روز، علم رور

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۲ ۲۳:۱۸

همه چیز گل و بلبل است از آقای خانجانی ویشکی وتمام هم مدل هایش ممنونم. نظرهای دیگر که دادم منتشر نشد.این چطور بازم مشکل داره؟

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۳ ۰۱:۲۵

چشم فامیل جان