• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99070806055
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با انواع چوب لباسی و کاربرد آن ها

آشنایی با انواع چوب لباسی و کاربرد آن ها

چوب لباسی از اقلام مهم در تشکیل کمد لباس، در خانه و یا رگال های فروشگاهی است. دانستن کاربرد چوب لباسی می تواند حضور آن را تاثیرگذار تر کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قفسه کرج، چوب لباسی یا همون چوبکار یک نوع از  تجهیزات فروشگاهی است که برای فروشگاه ها بسیار مورد استفاده است.

چوب لباسی ها نقش تعیین کننده ای در نگهداری و مراقبت از لباس ها دارد.

هر چوب لباسی یک نوع لباس

چوب لباسی ها به انواع مختلفی دسته بندی می شود، که هر کدام از آن ها برای مدل های مختلفی از لباس ها استفاده می شود، همچون؛ کت های سرشانه دار، شلوارها، شال و روسری، کروات، دامن و...

هر چوب لباسی مناسب لباس منحصر به خودش می باشد.

اگر بدون اطلاع از کابرد چوب لباسی از آن ها استفاده کنیم دیگر نقش محافظت را از دست می دهد.

این روزها، مردم برای خرید جذب فروشگاه هایی می شوند که با کیفیت ترین اجناس را به بهترین حالت ممکن در معرض تماشا گذاشته باشند. به عنوان مثال؛ برای هر مدل از لباس ها چوبکار مختص به خودش را استفاده کرده باشد و آن ها را برای بازدید مشتریان چیده باشند.

 چوب لباسی های اپل دار برای آویز انواع کت

در فروشگاه های لباس، برای بهتر به نمایش گذاشتن لباس ها باید از چوبکار مختص به آن لباس استفاده شود تا مشتری ها به راحتی بتوانند لباس دلخواه خود را پیدا کنند.

چوب لباسی اپل دار، برای لباس های چون: مجلسی، کت و شاوار، لباس شب، کت ها و از این قبلی لباس ها مناسب هستند.

چوب لباسی دو گیره مناسب انواع لباس ها

استفاده از چوب لباسی های معمولی برای آویزان کردن شال، دامن و یا شلوار می تواند به بافت آن ها آسیب وارد کند، یا باعث چروک شدن آن ها شود که به این علت؛ برای هربار استفاده مجبور به اتوی آن شویم که وارد شدن بی رویه ی حرارت به لباس ها بافت آن ها را ظریف و دچار آسیب می کند.

چوب لباسی های دو گیره، بسیار در فروشگاه ها مورد استفاده واقع می شود تا اجناس به راحتی در رگال ها چیده شوند و به بازدید مشتری ها در آید.

این نوع از چوبکار ها برای: شال ها، دامن، روسری، شلوار ها و باقی لباس هایی که به گیره احتیاج دارند استفاده می شود.

چوب لباسی چوبی نیاز مبرم فروشگاه های لباس

چوب لباسی ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند: فلزی ، چوبی ، پلاستیکی.

می توان به چوب لباسی های چوبی و طرح چوبی لقب، مستحکم ترین آن ها را داد.

چوبکار چوبی، بسیار شیک و مستحکم است که می توانید؛ به راحتی از آن در فروشگاه های لباس استفاده کنید و لباس های سنگین مجلسی و بند دار را بر روی آن آویزان کنید و نگران شکستن آن نباشید.

چوب لباسی چوبی روی شانه های آن دارای شیار است، که می توان بر آن لباس های بند دار آویزان کرد، تا مانع از سرخوردن آن شود و درقسمت زیرین آن محل آویختن کروات و.. می باشد.

گیره ی های مناسب دمپایی و صندل

یکی از اقلام کاربردی در دسته ی چوب لباسی ها، گیره ی دمپای و صندل است.

یکی از کاربردهای استفاده از گیره ی دمپایی و صندل در فروشگاه های خرید است که برای به نمایش گذاشتن هر چه بهتر انواع دمپایی و صندل و کفش از این ابزار استفاده می شود، که هم جای کمتری را اشغال می کند هم مشتریان می توانند به راحتی از آن ها بازدید کنند.

گیره ی دمپایی و صندل، بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانند دمپایی و صندل های ما را به بهترین حالت ممکن در کمترین جا نگهداری کنند.

هر چوب لباسی مناسب برای سنین متفاوت

نگهداری و مراقبت از لباس ها  انقدر مهم است که، ابزارهای متفاوتی وجود دارد که می توان به همراه آن ها از البسه به خوبی مراقبت کرد.

چوب لباسی کریستالی نوزاد، یکی از ابزارهای نگهداری لباس است که به واسطه ی آن می توانید از لباس های نوزادان در فروشگاه ها استفاده کنید.

این نوع از چوبکارها برای سنین 0تا 5 سال قابل استفاده است و متشکل از پلاستیک شفاف و مواد درجه یک است.

چوبکارهای کریستالی، به علت داشتن قلاب در سرشانه های آن برای آویز کردن شلوار و دامن بسیار مناسب است .

چوب لباسی های کاربردی در فروشگاه ها

 چوب لباسی های فلزی لوکس بسیارکاربردی هستند و اصولا در تمام فروشگاه های  لباس موجود می باشند و بسیار مورد استفاده و علاقه هستند.

چوب لباسی فلزی، بسیار مقرون به صرفه هستند و به راحتی می توان آن هارا حمل کرد و همچنین؛ مناسب فضا های کوچک است. چوب لباسی فلزی، دارای قلاب در دو سر آن است که برای لباس های بند دار و شلوارها و دامن های کشی تعبیه شده است .

برای آشنایی بیشتر با چوب لباسی ها و تهیه آسان انواع آن، می تواند از سایت قفسه کرج کمک بگیرید. قفسه کرج با انبوهی از محصولات در زمینه ی تجهیزات فروشگاهی شما را برای رسیدن به آنچه که می خواهید یاری می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha