• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99070806231
  • خبرنگار : 71505

استاندار تهران:

دورکاری کارکنان و طرح ترافیک جزو پیشنهاد محدودیت‌های جدید کرونایی نیست

دورکاری کارکنان و طرح ترافیک جزو پیشنهاد محدودیت‌های جدید کرونایی نیست

استاندار تهران با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی که امکان دورکاری دارند و افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند می‌توانند از دورکاری استفاده کنند، گفت: دورکاری کارکنان و لغو طرح ترافیک جزو پیشنهادات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی نیست.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مراسم مانور مشترک مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید کرونا گفت: محدودیت‌های جدید مرتبط با کرونا با توجه به تراکم جمعیت در تهران پیشنهاد شده که در جلسه فردا در ستاد ملی کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این پیشنهادات دورکاری کارکنان دولت و اجرای طرح ترافیک مطرح نیست بلکه با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا قطعا نمی‌توان طرح ترافیک را در تهران لغو کرد. همچنین دورکاری برای کارکنان استان تهران نیز مطرح نیست، اما بی‌تردید کارکنانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند مطابق با مصوبه سازمان اداری استخدامی کشور می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۰۰ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، افزود: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان تهران متأسفانه همچنان افزایشی است و بهبود این شرایط نیازمند همکاری و همراهی شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم ترددهای غیرضرور امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۸ ۱۷:۱۷

آقای استاندار تهران برای کارمندان دورکاری اعمال بشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۸ ۱۸:۱۵

خوب چرا هیچ کاری نمیکنید منتظر چی هستین ؟ اگه منتظر صعود بیماری و مرگ و میر هستین دیگه بیشتر از این ؟ تو رو خدا یه کاری کنین

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۸ ۱۹:۳۲

پیشنهادات ایشون تعطیلی تالارهای عروسی و استخرهاست و آبی ازشون گرم نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۸ ۲۰:۵۱

از این وضعیت هم برای کسب درامد استفاده میکنند! خجالت داره

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۸ ۲۳:۰۹

دقیقا ستاد مبارزه با کرونا چه کاری انجام می دهد؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۱:۴۲

احسن خدا قوت واقعا که