• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۰۷:۲۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99070906514
  • خبرنگار : 71402

سی‌بی‌اس: بایدن پیروز اولین مناظره بود

سی‌بی‌اس: بایدن پیروز اولین مناظره بود

براساس نتایج نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز که به محض پایان اولین مناظره انتخاباتی آمریکا انجام شد، جو بایدن دموکرات توانست رئیس‌جمهوری آمریکا را با اختلاف اندک شکست دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، پس از برگزاری یک مناظره پرهیاهو که مجری‌ نمی‌توانست دونالد ترامپ را آرام کند که صحبت‌های جو بایدن و خودش را قطع نکند، ۴۸ درصد از تماشاچیان این مناظره بایدن را پیروز دانستند و ۴۱ درصد هم به ترامپ رای دادند و ۱۰ درصد این مناظره را برابر ارزیابی کردند.

بازتاب مناظره ریاست جمهوری این نامزدها در شبکه‌های اجتماعی قابل توجه است. بسیاری از کاربران روی لحن تهاجمی ترامپ و قطع کردن پیاپی صحبت‌های بایدن و کریس والاس اشاره داشته و تاکید می‌کنند که اگر مناظره‌های بعدی هم به این شکل باشند، بیهوده خواهند بود.

مناظره انتخاباتی این دو رقیب جمهوری‌خواه و دموکرات در دانشگاه «کیس وسترن ریزرو» در کلیولند ایالت اوهایو با مجری‌گری «کریس والاس» که در فاکس نیوز مشغول به کار است و در شش بخش ۱۵ دقیقه‌ای حول محورهای سوابق این دو نامزد، دیوان عالی آمریکا، کووید-۱۹، اقتصاد، نژاد و خشونت در شهرها و درستی انتخابات انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۷:۵۳

خدارا شکر که دشمنانمان را افراد نادان و احمق افریده .دو احمق و سگ پیر برای رسیدن به قدرت همه جور نادان و احمق بودند

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۲۷

حالا خوبه احمق و نادانن وضع ما اینه. اگر دانا بودن لابد ما همه مرده بودیم

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۴۹

نیست که الان جوان گرایی در کشور ما موج میزنه که اونا پیر هستن مثلا!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۸:۰۵

اونچه که من دیدم مخالف این نظره. ترامپ با این سنش واقعا پر جنب و جوش و قویه. احسنت بهش یه میلیاردر خوش فهم و نترس که با هیچکی رودر وایسی نداره و حرف حق رو میزنه هر چند به مذاق بعضیا خوش نیاد

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۹:۱۸

واقعا تاسف‌آور است. برخی به گونه‌ای از موجود دروغگو و بی‌ادبی به نام ترامپ دفاع می‌کنند که از دوست و هموطن خودشان دفاع نمی‌کنند. نمی‌بینند که این ظالم با کارهایش چه آسیبی به مردم ایران و دنیا و حتی مردم آمریکا زده است.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۹:۲۶

این روزنامه سی بی اس چاخان میگه ، برعکس ترامپ چندین سوال از بایدن کرد ، توش موند چی جواب بده ، تنها سوالی که ترامپ نتونست جواب بده نژادپرستان سفید پوست بود که توش خراب کرد ، در مجموع بایدن در مناظره اول فاحش باخت از ترامپ ، برای ما که فرقی نمی کنه یکی از یکی بدتر .

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۰۹:۵۱

کاش مسئولین ما هم نادان و احمق بودند ولی وضع مملکت خوب بود اونم با این همه منابع . کشت ما را این دانایی و مدبری و عالمی بعضی ها

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۱۰

انتخابات آمریکاه نقشی در سرنوشت ما ندارد مشکل کشور مدیران نالایق است که توان مدیریت کشور را ندارند

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۴۳

این نظرسنجی که CBS به نفع بایدن کودن عقب مونده انجام داده مثل بقیه نظرسنجی ها چرند و الکیه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۳:۱۸

ممکن است خفه شوید؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۳:۴۸

مودب باش دوست عزیز

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۴:۳۵

به ناصر: کاملا موافقم داداش.نظر سنجی به نفع بایدن انجام شده و کاملاجانبدارانه هست اما به هرحال زمانی که ترامپ انتخاب شد اونوقت باید به ریش افرادی که الان نشستن میگن بایدن در تمام نظرسنجیها پیشتاز است خندید! انتخابات قبل هم کیلینتون پیشتاز بود!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۹:۲۱

فرهاد! تو اگر خفه بشی واقعا لطف بزرگی کردی

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۴۶

اگر دشمن را احمق بنگریم در حقیقت خود را فریب داده ایم و این از ساده انگاری ماست البته هرکسی نظری دارد ولی روز نامه ایسنا باید متن ها را بررسی کند وقتی فحش و ناسزا گفته میشود حتی به دشمن روز نامه ایسنا باید ان متن پخش نکند

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۰:۵۱

والا ماکه برداشت نکردیم بایدن پیروز بوده! از اول تا آخر دیدیم و خیلی جاها ترامپ با دلیل بهش میپرید مثل همین بحث بیمه اوباما کر و کلا بایدن فقط فرافکنی میکرد حالا چطور پیروز شده خیلی عجیبه!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۱:۱۷

این مناظرها تاثیری بر انتخابات آمریکا ندارد چون ده درصد مردم آمریکا هنوز تصمیم نگرفته اند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۲:۲۴

در خصوص دروغگو‌ بودن ترامپ، موضوعی است که ربطی به این بحث نداشته و اساسا طی این چند سال حقه بازی و دروغگویی ترامپ بر همه آشکار شده. نظر سنجی بعد بحث نیز مربوط به من و شما نیست که باز تاب کننده نظر مردم امریکا است. بنابراین مانند کاسه داغ‌تر از اش رفتار نکنیم. مدیر برنامه فاکس نیوز، والاس، به عنوان مدراتور، که همه می دانند این کانال تمام قد پشت ترامپ را گرفته نیز از آشفته حالی ترامپ و قطع کردن صحبتهای بایدن کلافه شده بود.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۳:۵۶

به ما چه ربط داره کی میبره جمع کنید این سرگرمیو

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۴:۱۹

ای کاش روسای ما هم نادان بودن الان کانادا که نه ولی کره جنوبی بودیم!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۹ ۱۵:۱۴

هر دو مزخرف بودن