• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99070906578
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کرد

جای کمرنگ کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه نباید محدودیتی برای فعالیت در حوزه فرهنگی داشته باشیم، گفت: علیرغم تاکیدات رهبری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها اقدامات مناسبی انجام نشده است.

سید عباس موسوی در نشست با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از توسعه زیر ساخت های حوزه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، طی سال های اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار کننده جشنواره های دانشجویی کشوری متعددی است، گفت: در کمتر منطقه ای از کشور ۱۰۰ هکتار به پردیس دانشگاهی اختصاص پیدا کرده است که این موضوع یک پتانسیل برای کشور است.

وی با تاکید بر این که دانشجویان سرمایه های اصلی دانشگاه هستند، اظهار کرد: باید در بخش فرهنگی اقدامات خوبی انجام شود تا جوانان در این حوزه آسیب پذیر نباشند و نباید محدودیتی برای فعالیت در حوزه فرهنگی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به برگزاری کرسی آزاد اندیشی اشاره کرد و افزود: علیرغم تاکیدات رهبری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه ها اقدامات مناسبی انجام نشده است.

موسوی به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: استان مازندران بعد از استان های همجوار شاهد ابتلای بیماران بود که قبل از شیوع پیش‌بینی‌های لازم در استان انجام و اقدامات لازم برای مقابله با این بیماری صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برخی از اقدامات استان در کل کشور الگوبرداری شده است، گفت: استان هایی که جمعیت آن ارتباطات کمتری با سایر استان ها دارند آسیب پذیری کمتری دارند.

محمدرضا حق‌شناس، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به فعالیت های فرهنگی دانشجویان و توسعه زیرساخت ها اشاره کرد و افزود: بزرگترین خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران که کمتر از ۱۱ ماه احداث شد از نظر امکانات و تجهیزات نسبت به مجموعه ورزشی سایر دانشگاه ها نادر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به احداث و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری دانشگاه اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۳ کانون دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می‌کنند افزود: با توجه به کمبود فضای مناسب در این حوزه، احداث این مرکز می تواند مکانی برای اجرای برنامه های فرهنگی این کانون ها باشد و امیدواریم ساخت آن قبل از پایان دولت به بهره برداری برسد.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه جمعی از اعضای هیات رییسه این دانشگاه با حضور در مجتمع پیامبراعظم(ص) دانشگاه  از امکانات مجموعه ورزشی این مجتمع دانشگاهی بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha