• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99070907116

استاندار فارس:

کمیته پیگیری پروژه‌های ستاد اجرایی در فارس تشکیل می‌شود

کمیته پیگیری پروژه‌های ستاد اجرایی در فارس تشکیل می‌شود

ایسنا/فارس استاندار فارس از تشکیل کمیته استانی پیگیری پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد و گفت: نبود ارتباط مستقیم بین مدیران دستگاه‌ها با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عامل انجام نشدن بعضی امور و تشکیل این کمیته برای رفع این نقیصه است.

عنایت‌الله رحیمی چهارشنبه ۹ مهر در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس که با حضور معاون عمرانی طرح‌های زیربنایی، معاون تامین نهادها و مشارکت‌های اقتصادی و مدیر نظارت و کنترل پروژه‌های بنیاد برکت برگزار شد، با اشاره به کمک‌های ستاد در زمینه‌های مختلف نظیر جبران خسارت‌های ناشی از سیل و زلزله و همچنین اختصاص کمک‌های نقدی و غیر نقدی به آسیب دیدگان و نیازمندان در دوران شیوع کرونا، از این همکاری‌ها قدردانی کرد.

استاندار فارس بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه‌های کازرون به ویژه طرح آب رسانی به انارستان و همچنین تکمیل بیمارستان نیریز تاکید و ابراز امیدواری کرد: همه تعهدات موجود باید تا دهه فجر امسال به اتمام برسد و شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم باشیم.

رحیمی گفت: در زمینه نوسازی و ساخت مدراس جدید نیز سازمان نوسازی از کمک‌ها و تعهدات ستاد اجرایی استفاده کند، البته حدود ۱۲ مدرسه در کازرون جزو این موارد تعهدات است و باید تا دهه فجر به اتمام برسد و افتتاح شود.

استاندار فارس با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ستاد اجرایی فرمان امام در استان، بر ضرورت تکمیل پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد به بالا تاکید و اضافه کرد: این اقدام از پراکندگی سرمایه‌های ستاد جلوگیری می‌کند و اجرا سایر پروژه‌ها نیز پس از تکمیل و بهره برداری این دسته از پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا ادامه می‌یابد.

رحیمی با استقبال از مولدسازی اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس، اضافه کرد: انتظار داریم ستاد اجرایی کمک بیشتری به پیشبرد طرح‌های اقتصادی به ویژه طرح‌های اشتغال روستایی داشته باشد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به وجود بیش از ۷۰۰ شرکت دانش بنیان در این استان، گفت: تعداد زیادی از این شرکت‌ها به مرحله تجاری سازی تولیدات وایجاد ارزش افزوده رسیده اند و به نظر می‌رسد کمک در این زمینه علاوه به ایجاد اشتغال برای قشر تحصیل کرده استان، برگشت سرمایه ستاد اجرایی را نیز تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha