• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99070907122

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

دومین ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شیراز احداث می‌شود

دومین ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شیراز احداث می‌شود

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه توجه به موضوع ایمنی، یکی از ضرورت‌ها در احداث و توسعه فعالیت‌های صنعتی است، از احداث دومین ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

احد فتوحی چهارشنبه ۹ مهرماه در آیین تجلیل از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بیان کرد: با توجه به گستردگی شهرک صنعتی شیراز، احداث ایستگاه دوم آتش‌نشانی به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم ایمنی، یک ضرورت است.

او با بیان اینکه 14 خودروی آتش‌نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس فعال است، گفت: واحدهای آتش نشانی با توجه به افزایش توقعات و انتظارات از آنها باید به طور مستمر در حال توانمندسازی و برنامه‌ریزی برای به کارگیری راهکارهای تخصصی و علمی برای افزایش ایمنی و ارتقای تاب‌آوری باشند.

فتوحی ادامه داد: در کنار این مباحث، فرهنگ سازی و آموزش، ‌نظارت بر ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی و بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی از طریق توانمند سازی نیروی انسانی همواره باید مورد توجه  قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، همواره تلاش کرده با رویکرد دانش ‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحد های صنعتی  و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم کند.

فتوحی اضافه کرد: امروز با تلاش مجموعه آتش نشانی، پوشش خدمات آتش نشانی به صنعتگران در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برخی شهرک‌های صنعتی دیگر به نقطه مطلوبی رسیده و در حال ارتقای وضعیت موجود هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت کار آتش‌نشانان، گفت: روز آتش نشان، فرصتی برای یادآوری فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی است که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می‌کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha