• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 99070907258
  • خبرنگار : 71049

چهارمین اجلاس بین الملل همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی

ابوشریف: تمام رنج ها در منطقه و فلسطین به خاطر اشغالگری صهیونیست هاست

ابوشریف: تمام رنج ها در منطقه و فلسطین به خاطر اشغالگری صهیونیست هاست

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران گفت: کسی که دست در دست پروژه آمریکا و اسرائیل در عادی سازی روابط بگذارد، مرتد به لحاظ دینی و خائن به دین، فلسطین و انسانیت و ارزش های انسانی و اخلاقی است.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف در چهارمین اجلاس بین الملل همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، یادواره شهید محمد الدوره، اظهار کرد: از ابتدا که اسرائیل پایش را به سرزمین های اشغالی گذاشت تمام زنان و مردان و کودکان از این روند رنج بردند و در این میان کودکان بیشترین رنج را متحمل شدند.
وی گفت: در سال 2014 بیشتر از 550 کودک فلسطینی شهید شدند و در این سال‌ها شاهد بازداشت کودکان در زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل هستیم و ماهی نیست که تعدادی از آنها زندانی نشوند و این کودکان از زندانی شدن در این زندان ها رنج بسیار برده اند.
تمام سطوح زندگی تحت اشغالگری تحت الشعاع قرار گرفته و مردم مشکلات فراوان دارند. اما تمام ملت های منطقه به خاطر این اشغالگری در رنج هستند. شاهد رنج مردم در سوریه و عراق هستیم که ناشی از جنگ های تحمیلی به خاطر خدمت به رژیم صهیونیستی است. از این رو معتقدم تمام این رنج ها در منطقه و فلسطین به خاطر اشغالگری اسرائیل است.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: طرح آمریکایی _صهیونیستی مبتنی بر ظلم و ستم و نه تنها ظلم بر انسانیت بلکه ظلم بر مردم فلسطین است و وظیفه دینی و اخلاقی داریم که با این پروژه شوم مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: کسی که دست در دست این پروژه بگذارد، مرتد به لحاظ دینی و خائن به دین، فلسطین و انسانیت و ارزش های انسانی و اخلاقی است.

وی تاکید کرد: تنها راه رهایی از ظلم صهیونیستی - آمریکایی مقابله و اتحاد در مقابل آنهاست، چرا که این ظلم علیه تمامی مردم آزاده دنیاست.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha