• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۱:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99071007445
  • منبع : نمایندگی سمنان

مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان کلنگ زنی شد

مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان کلنگ زنی شد

ایسنا/سمنان آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع امید آسمان "مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان"با حضور محمدرضا طالقانی، پیشکسوت و قهرمان کشتی ایران و خیرین و جمعی از مسوولان استان در سمنان برگزار شد.

دکتر فرهاد ملک، رئیس هیئت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان در این آیین اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد خیریه راه آسمان به فضل الهی و با کمک همیاران و خیرین و نیک اندیشان به سرعت در دل و جان مردم نفوذ کرد و در این مدت منشا خدمات بسیاری شده است.

وی از راه اندازی و عملکرد مرکز پزشکی هسته ای این بنیاد در دو سال اخیر افزود: مرکز پزشکی هسته ای برگ زرین و درخشانی در کارنامه این بنیاد است و تا به حال بیش از ۱۰ هزار بیمار از این مجموعه بهره مند شدند.

ملک ادامه داد: مجموعه های مردم نهاد به دلیل اینکه از عمق جان و اندیشه خالصانه افراد خیر سرچشمه می گیرند، می توانند منشا اقدامات بزرگی باشند.

رئیس هئیت امنای بنیاد راه آسمان خاطرنشان کرد: بی تردید افتتاح مجموعه امید راه آسمان و یا مرکز جامع مبارزه با سرطان نیز  باعث خیر و برکت در کشور و استان خواهد بود.

این خیر نیک اندیش اظهارامیدواری کرد: مرکز جامع مبارزه با سرطان سمنان بتواند گام های بلندی در راستای رفع مشکلات بیماران و بازگرداندن سلامت بیماران بردارد.

 دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان نیز در این آیین به تمجید از خیرین استان و خصوصا بنیاد راه آسمان پرداخت و گفت: امروز باور به فعالیت های خیرخواهانه به پشتوانه همت بلند خیرین هم استانی،آنچنان تقویت شده که شاهد کلنگ زنی پروژه ای بزرگ در این ابعاد هستیم.

 وی با اشاره به رویکرد علمی این بنیاد خیریه شاخص اظهار کرد: نگرش علمی، نگاه عالمانه و دانشگاهی نسبت به موضوع سرطان که در بنیاد نیکوکاران راه آسمان وجود دارد، امری بسیار ارزشمند و وجه تمایز این سازمان مردم نهاد با دیگر سازمان های فعال در این حوزه است.

دانایی ادامه داد: نگاه پیشگیرانه بسیار مطلوبی نیز به جهت جلوگیری از بروز سرطان در بین هموطنان، هم استانی ها و همشهریان در بنیاد نیکوکاران راه آسمان وجود دارد که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha