• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99071007491
  • منبع : نمایندگی همدان

افتتاح فاز اول پارک بانوان اسدآباد تا پایان امسال

افتتاح فاز اول پارک بانوان اسدآباد تا پایان امسال
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از افتتاح فاز اول پارک اختصاصی بانوان این شهر تا پایان سال‌جاری خبر داد.

علیرضا فعله‌گری در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: با رصدهای کارشناسی پارک شهید رجایی شهر اسدآباد به مساحت ۹۰۰۰متر برای جانمایی پارک بانوان در نظر گرفته شده که با تغییرات لازم و فراهم کردن امکانات مختلف  تفریحی و آموزشی، تا پایان سال  پارک اختصاصی بانوان این شهر  افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پارک اختصاصی ویژه بانوان یکی از مطالبات بانوان اسدآبادی در راستای ایجاد نشاط و تحرک این قشر مهم است، افزود: شهرداری برای تحقق این مطالبه عمومی قشر بانوان اسدآبادی پارک شهید رجایی را یکی از مناسبت‌ترین  و بهترین مکان‌ها در رابطه با پیگیری این مهم در جانمایی بر اساس رصدهای کارشناسی  انتخاب کرده که  در رابطه با محصور کردن دید پارک و عدم اشرافیت منازل اطراف به این مکان  اقدام لازم  را  انجام خواهد داد.

فعله‌گری  با اشاره به ساخت و احداث پردیس سینمایی امید در اسدآباد به عنوان اولین پردیس سینمایی استان همدان،  گفت: برای ساخت و احداث این طرح با محوریت و مالکیت شهرداری به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۷۵۰ میلیون تومان این اعتبار از طریق کمک بلاعوض سازمان  سینمایی کشور در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت و شهرداری برای ساخت این پروژه یک برهه زمانی شش ماهه فرصت دارد.

جمع‌آوری روزانه ۵۰ تن زباله در اسدآباد

وی در ادامه  از آبیاری ۴۰۰هزار مترمربع فضاهای سبز شهری با استفاده از آب غیرشرب توسط شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد کل هزینه‌های شهرداری در بحث مدیریت زباله‌های شهری در حال هزینه بوده و روزانه ۴۵تا ۵۰ تن زباله از سطح شهر توسط شهرداری اسدآباد جمع‌آوری وحمل می‌شود.

فعله‌گری همچنین با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت مبلمان شهری، تصریح کرد: نهضت آسفالت معابر و خیابان‌ها  امسال نیز مانند سال‌های گذشته در اولویت کار شهرداری قرار داشت و تا پایان شهریور بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر توزیع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha