• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99071007569
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر:

همکاری شهرداری و پالایشگاه تبریز در زمینه قیر افزایش یابد

همکاری شهرداری و پالایشگاه تبریز در زمینه قیر افزایش یابد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، خواهان افزایش همکاری این مجموعه با مدیریت شهری شد.

سونیا اندیش در بازدید از پالایشگاه تبریز، با بیان این‌که شورای پنجم توجه ویژه‌ای به افزایش کیفیت و تامین آسفالت و قیر با کیفیت در شهر تبریز دارد، گفت: خواهان استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در خصوص قیر و آسفالت در تبریز هستیم که در این راستا سیاست گذاری‌های شورای شهر به سمت افزایش کیفیت بوده است.

وی با بیان این‌که متاسفانه نحوه اجرای آسفالت در طول دهه‌های گذشته ثابت بوده و تغییر قابل توجهی نداشته است، افزود: در این زمینه‌ها باید اقدامات درستی انجام شود تا با تکنولوژی روز دنیا آسفالت ریزی کنیم.

وی با بیان این‌که امروز تاکید کمیسیون عمران افزایش عمر آسفالت تا ۱۰ سال است، ادامه داد: پالایشگاه تبریز به دلیل نزدیک بودن به تبریز موجب بروز عوارض زیست محیطی برای تبریز شده و در همکاری با مدیریت شهری تبریز نیز اقدامات مثبتی در این زمینه انجام نشده که لازم است همکاری‌ها افزایش یابد.

اندیش با بیان این‌که پالایشگاه تبریز امروز می‌تواند در خصوص پرداخت عوارض آلایندگی با شهرداری تبریز تهاتر کند، گفت: وضعیت اقتصادی کشور به نحوی است که حتی در صورت صادرات،بازگشت ارز با مشکل روبرو هست، از این رو فروش در داخل به صرفه‌تر است.

کریم صادقزاده، دیگر عضو کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در پالایشگاه تبریز و کیفیت بسیار خوب محصولات قیر این مجموعه در کشور، گفت: امروز به وجود این پتانسیل‌ها افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به هوای نامتعادل تبریز در فصول مختلف سال، گفت: عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهد تا کیفیت آسفالت پایین بیاید؛ استفاده از قیر مرغوب باعث می‌شود این تخریب ها به حداقل برسد و لازم است پالایشگاه تبریز که تولید کننده قیرهای با کیفیت در کشور است، تعامل بیشتری با شهرداری تبریز داشته باشد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری بیشتر شهرداری و شرکت قیر پاسارگاد پالایشگاه تبریز، افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز خواهان همکاری بیشتر در خصوص قیر هستند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، در این جلسه اعضای کمیسیون عمران و مدیران شهرداری در جریان آخرین توانمندی‌های تولید قیر پالایشگاه تبریز قرار گرفتند و زمینه‌های همکاری بررسی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha