• جمعه / ۱۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99071108090
  • خبرنگار : 50214

مدیر شعب بانک مسکن یزد خبر داد

افزایش سقف تسهیلات پس انداز مسکن جوانان

افزایش سقف تسهیلات پس انداز مسکن جوانان

ایسنا/یزد مدیر شعب بانک مسکن استان یزد اعلام کرد: سقف تسهیلات اعطایی برای حساب‌های پس انداز مسکن جوانان افتتاحی سال ۱۳۹۹ افزایش یافت.

«صیدنبی حیدریان» در این رابطه تصریح کرد: یکی از انواع تسهیلات خرید و ساخت مسکن در سبد تسهیلاتی بانک مسکن، تسهیلات از محل سپرده‌گذاری در حساب پس‌انداز مسکن جوانان است که  با شرایط ویژه‌ برای استفاده از تسهیلات ارزان قیمت مسکن طراحی شده است.

وی افزود: متقاضیان افتتاح این حساب می‌توانند به دلخواه خود یکی از سه روش موجود؛ «واریز مبلغ به صورت ماهانه»، « واریز مبلغ به صورت سالانه» و «واریز مبلغ به صورت یکجا برای کل دوره» را انتخاب و مبلغ پس انداز خود را به آن واریز کنند و از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن با بهره کم و مدت بازپرداخت طولانی بهره‌مند شوند.

حیدریان اظهار کرد: از ویژگی‌های حساب پس انداز مسکن جوانان آن است که فرد سپرده گذار نیازی به تامین مبلغ سپرده در کوتاه مدت را نداشته بلکه می‌تواند در طول زمان مشخص شده و البته سال‌ها قبل از فرارسیدن زمان خرید مسکن به شکل تدریجی و با سپرده گذاری نه چندان زیاد، اقدام به دریافت تسهیلات ارزان قیمت کند.

مدیر شعب استان گفت: یکی از نکات مهم در خصوص این حساب آن است که برداشت از حساب پس انداز مسکن جوانان، در هر مقطعی بلامانع است.

وی در ادامه بیان کرد: حداقل مبلغ واریزی ماهیانه برای افتتاح کنندگان حساب پس انداز مسکن جوانان در سال ۹۹ مبلغ ۶۵۰ هزار ریال است که این رقم در سال‌های بعدی تا پایان دوره ۱۵ ساله به تدریج افزایش می‌یابد.

حیدریان سقف تسهیلات متعلقه بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی در یزد را در پایان سال پنجم برای حساب های افتتاحی سال جاری یک میلیارد ریال و برای پایان سال پانزدهم دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بیان کرد.

وی افزود: زوجین متقاضی استفاده از تسهیلات، می توانند با افتتاح دو حساب پس انداز مسکن جوانان از دو فقره تسهیلات در قالب زوجین به مبلغ دو برابر سقف های تسهیلاتی مذکور برای خرید یا احداث و تکمیل یک واحد مسکونی استفاده کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان گفت: یکی دیگر از مزایای حساب پس انداز مسکن جوانان برنامه ای بودن حساب می باشد که این امکان را به سپرده گذار می دهد تا بتواند واریزی های خود را طی پنج تا ۱۵ سال به صورت ماهیانه، سالیانه و یا یکجا در زمان افتتاح حساب انجام دهد. از دیگر مزایای این حساب، امکان انتقال حساب به بستگان درجه اول و انتقال حساب به سایر شهرهاست.

 به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، در حال حاضر نرخ سود تسهیلات با سپرده از محل حساب پس انداز مسکن جوانان ۹ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات ۲۰ سال است که بیشترین دوره بازپرداخت اقساط در شبکه بانکی کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha