• شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99071208331
  • خبرنگار : 50243

سرپرست استانداری:

خراسان رضوی الگویی از وحدت میان ارکان حاکمیت را به کشور ارائه کرده است

خراسان رضوی الگویی از وحدت میان ارکان حاکمیت را به کشور ارائه کرده است

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی امروز الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است، لذا سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود.

حسن جعفری،  با اشاره به برنامه‌های کاری خود برای مدیریت و اداره استان اظهار کرد: جا دارد از اقدامات و دستاوردهای آقای رزم‌حسینی استاندار پیشین خراسان رضوی قدردانی و برای ایشان در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کنیم، در این راستا باید بگویم هیچگونه تغییراتی در برنامه‌های اجرایی استان به وجود نخواهد آمد و کماکان سیاست‌های استان با همان قدرت و قوت در ادامه الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی دنبال خواهد شد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تحت حمایت‌های ارکان حاکمیت و همدلی حاکم بر استان، آهنگ توسعه و پیشرفت را با قدرت ادامه خواهیم داد، افزود: در سایه عنایات و توجهات حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با همکاری مردم شریف استان خراسان رضوی و مدیران توانمندمان، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی را با جدیت در قالب امر توسعه و توانمندسازی ادامه می‌دهیم.

وی تاکید کرد: استان خراسان رضوی امروز الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است، لذا سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود.

جعفری خطاب به مردم شریف استان خراسان رضوی تصریح کرد: بار دیگر تاکید می‌کنم، طرح‌ها و پروژه‌های استان تا رسیدن به نقطه پایانشان در برنامه‌های ما با جدیت دنبال خواهد شد و خللی در اقدامات رخ نخواهد داد.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جعفری ابراز کرد: خراسان رضوی در همه عرصه‌ها از دیرباز توانمند ظاهر شده و شایسته است بهترین فعالیت‌ها در این استان ظاهر شود تا رضایت مردم شریفمان را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha