• شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99071208412
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

معاون اجرایی ارتش: امروز موشک، هواپیما و تانک را خودمان می سازیم

معاون اجرایی ارتش: امروز موشک، هواپیما و تانک را خودمان می سازیم

امیر سرتیپ محمودی گفت: امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس توانستیم از توانمندی خوبی برخوردار شویم.

وی افزود: متخصصین ارتش توانایی های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت بزرگ است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش از توانمندی های مطلوبی برخوردار است، افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادند و امروز از آن تجربیات بهره گرفتیم.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی دادند و مهمات ما محدود بود عنوان کرد: امروز ما انواع موشک ها، هواپیماها، بالگردها، توپخانه و ... را خودمان می سازیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش گفت: امسال نمایشگاه ملی دفاع مقدس دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه های علمی، فرهنگی و نظامی بود.

وی تاکید کرد: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی ها به سوی روشنایی ها  هدایت می کند و بزرگترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۲ ۰۹:۳۰

عزیزان اقتصاد چگونه ساخته خواهد شد؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۲ ۱۰:۱۲

از ارتش و سپاه درخواستی داشتم لطفا مانوری برگزار کنید تماما با تجهیزات بومی. البته اگر مثل ایران خودرو و سایپا بومی سازی نکرده باشید

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۲ ۱۰:۴۰

کاش خودرو با کیفیت هم می ساختیم ، که در برابر جنگ اقتصادی کم نیاریم

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۲ ۱۳:۱۸

شمایی که بلدی این تجهیزات جنگی رو بسازی چرا نمیتونی واکسن و کارت ملی رو بسازی که مردم اینهمه درگیر نباشن.اول به فکر رفاه مردمت باش بعد بفکر تجهیزات جنگی اونم تو عصری که دیگه جنگ تن به تن هیچ جایگاهی نداره

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۱۹:۱۹

برای اقتصاد باید بگم که از ماست که بر ماست و کمی هم تحریم .