• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۳:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99071208704
  • خبرنگار : 71511

شرط و شروط یک اصلاح طلب برای عذرخواهی نسبت به شرایط موجود

شرط و شروط یک اصلاح طلب برای عذرخواهی نسبت به شرایط موجود

سخنگوی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه ما به عنوان جریان اصلاح طلب باید پاسخگوی مواضع خود باشیم، اما عذرخواهی ما خطاب به جریانی که اصل و اساس مشکلات کشور هستند نخواهد بود اطهار کرد: اگر عذرخواهی می کنیم برای این است که به اندازه کافی  در مقابل منویات جناح اقلیت که بر اکثریت تحمیل کردند نایستادیم.

حسین نورانی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یک نیروی سیاسی همواره باید آماده پاسخ گویی باشد و در جای خودش هم لازم شد از مردم عذر خواهی کند. ما به عنوان یک جریان سیاسی که از ریاست جمهوری آقای روحانی و یا سیاست ورزی نیابتی حمایت کردیم و  قبول داریم که به برخی از اهداف خود نرسیدیدم و برخی اهدافمان هم محقق شد.

وی ادامه داد: ما تلاش داشتیم جلوی افراطی گریها را بگیریم به نوعی هم جلوی تندروی‌های جریان اصولگرا را گرفتیم و نگذاشتیم اهدافشان را پیش ببرند. البته در مواضع ایجابی خیلی موفق نبودیم.  چهار سال اول دولت روحانی قابل قبول بود اما چهار سال دوم رضایت مردم را جلب نکرد.  درست است که بخشی از توان دولت صرف حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و همزمانی‌اش با دوران ترامپ و تحریم های سنگین شد اما در کنارش هم نمی توانیم از اشتباهات دولت چشم بپوشانیم. 

این فعال سیاسی گفت: نمی شود انکار کرد که مردم مواجهه خوبی با دولت دوم روحانی نداشته اند.آدرس دادن برای لعنت فرستادن یا گفتن این جمله که مردم خوشحال هستند که آب و برقشان قطع نشده است موضوعاتی است که مردم تحت رنج را عصبانی‌تر می کند. 

وی مدعی شد: اما جریانی که عذرخواهی اصلی را به مردم و کشور بدهکار است جریانی است که با ایجاد انسداد و بستن فعالیت برای حضور نخبگان باعث شدند خیلی از سرمایه های کشور از دست بروند. 

نورانی‌نژاد گفت: ما به عنوان جریان اصلاح طلب باید پاسخگوی مواضع خود باشیم اما عذرخواهی ما خطاب به جریانی که اصل و اساس مشکلات کشور هستند نخواهد بود . اگر عذرخواهی می کنیم برای این است که به اندازه کافی  در مقابل منویات جناح اقلیت که بر اکثریت تحمیل کردند نایستادیم و نتوانستیم جریانی که به ما رای داده بود را در مقابل کارشکنی های اقلیت قدرتمند به نحوه شایسته تری نمایندگی کنیم . 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۰۷:۱۵

با نزدیک شدن به زمان اتمام دولت، خیلی نرم دارید تغییر رویه میدید، آفرین به اینهمه آزادگی!!!!!!!!! احتمالا.کم کم تفاوتی بین ... و ... و ... نخواهد بود.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۰۹:۰۷

از اون قسمت سخنان ایشان من هم استقبال می کنم اجازه حضور نخبگان را ندادند از جمله احمدی نژاد که ناجی ایران است اگر سهام عدالت اون نبود اگه سی ان جی اون نبود اگه یارانه اون نبود اگه مسکن مهر اون نبود و خیلی چیزهای دیگه الان چی میشد

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۰۹:۲۳

نظر اصلاح طلبان راجع به اظهارات امام جمعه اصفهان برای ناامن کردن جامعه چیست؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۱۶:۳۴

آقای محترم امام جمعه اصفهان گفت فضا برای بدحجابان ناامن شود و این یعنی ایجاد امنیت برای جامعه.مردم ایران از حرف امام جمعه ی اصفهان حمایت میکنند.اینحا جامعه ی اسلامیست و طبق شرع و قانون بی حجابی مردود هست.دستگاه قضایی هم کاری با جوسازی رسانه ای ندارد و با قاطعیت بد حجابان رو به مجازات قانونی و شرعی خواهد رساند حالا شما و امثال شما هی بشینید نظر بنویسید.والسلام علی من اتبع الهدی

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۰۸:۱۲

بله این دولتی که اصلاح طلبان سال 96 همه جوره حمایتش کردند تا سر کار بیاید و مسوول وضع فعلی هست را نقد کنید از خودتان شروع کنید وگرنه مردم محال هست دوباره گول بخورند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۱۵:۳۴

اصلاح طلبان گند زدند به اقتصاد و کلی اختلاس و حقوق های نجومی گرفتن از عذرخواهی هم می خواهند سواستفاده کنند