• شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99071208796
  • منبع : نمایندگی سمنان

در 6ماهه اول سال جهش تولید صورت گرفت:

واگذاری 113هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی استان سمنان

واگذاری 113هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: 113 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

حسن آل‌بویه 12 مهرماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: میزان واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شرکت برای طرح‌های مختلف صنعتی و تولیدی در استان در 6 ماه ابتدایی سال جهش تولید 113 هکتار بوده و این در حالی‌ست که در طول کل سال 98این رقم، 103 هکتار بوده است.

وی به اشتیاق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در استان سمنان اشاره و تصریح کرد: بزرگترین چالش توسعه صنعتی این استان کمبود منابع آبی است و به منظور رفع این چالش در کوتاه مدت استفاده از آب‌های نامتعارف در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به معضل کم آبی در بخش صنعت این استان گفت: خرید پساب تصفیه‌خانه فاضلاب سمنان از شهرداری این شهر به منظور تامین آب شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان یکی از راهکارهای رفع معضل کمبود منابع آبی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و تمایل فعالان اقتصادی به سرمایه‌گذاری در استان، توسعه شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های این شرکت است.

آل‌‎بویه با اشاره به برنامه‌های این شرکت در سال جهش تولید ادامه داد: طرح‌ توسعه‌ در شهرک صنعتی ایوانکی، شاهرود و سمنان و گرمسار از جمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

وی تاکید کرد: فضای کسب و کار استان سمنان با حمایت‌های عالی‌ترین مقام اجرایی استان مطلوب است و از دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان به ویژه در بخش آب انتظار می‌رود برای تسریع در تامین زیرساخت‌ها اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و تنوع معادن استان، اضافه کرد: احداث شهرک‌های تخصصی معدن از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

وی از برنامه‌ریزی برای دریافت پروانه احداث مجتمع فناوری (برج آی تی) و مجوزهای قانونی آن در آینده نزدیک خبر داد و افزود: خرید تجهیزات آتش نشانی همچون خودرو برای افزایش ایمنی شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآوری کرد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان 6 هزار و 884 هکتار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha