• شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99071209112
  • منبع : نمایندگی اردبیل

یک مسئول خبرداد

افزایش 11 درصدی مصرف سوخت CNG طی نیمه اول سال در اردبیل

افزایش 11 درصدی مصرف سوخت CNG طی نیمه اول سال در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: میزان مصرف سوخت سی ان جی درشش ماه اول سال ۹۹ به مقدار ۱۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب بوده است که نسبت به شش ماه اول سال ۹۸ به مقدار 11.3 درصد افزایش داشته است.


سید حجت مدنی 12 مهرماه اظهار کرد: مصرف سی ان جی در استان اردبیل به مقدار ۳۹درصد در شهریورماه جایگزین مصرف بنزین موتور شده است.
وی با بیان اینکه از بابت مصرف سی ان جی در استان اردبیل به میزان ۱۱۴ میلیون لیتر در مصرف بنزین موتور در نیم‌سال گذشته ۹۹ در استان اردبیل صرف جویی شده است، ادامه داد: مصرف CNG در استان اردبیل در مقایسه با ماه قبل بدون تغییر بوده است.
مدنی ادامه داد: منطقه اردبیل دارای ۷۰ باب جایگاه فعال سوخت سی ان جی می‌باشد که روزانه در حدود ۶۰۰ هزار مترمکعب سوخت پاک توزیع می‌کند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از اول فروردین تا پایان مردادماه سال جاری، بیش از ۷ هزار تن گاز مایع از طریق هشت شرکت موزع و ۱۲ تأسیسات و ۱۷۳ عامل فروش گاز مایع در نواحی شش‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 2درصدی همراه بوده است.
مدنی با بیان اینکه در راستای مدیریت توزیع الکترونیکی گاز مایع و همچنین اجرای مطلوب این طرح در منطقه اردبیل اظهار کرد: در پنج‌ماهه نخست سال جاری به مقدار ۷ هزار و ۳۰۰ تن گاز مایع در این استان تأمین و مصرف شده است.
وی با اشاره به تعداد ۲۰ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید و گاز مایع در منطقه اظهار کرد: گاز مایع این دسته از مصرف‌کنندگان از طریق هشت شرکت موزع و ۱۷۳ عاملین فروش در استان توزیع می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل ضمن تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف‌کنندگان گاز مایع افزود: باتوجه‌به سردسیر بودن استان اردبیل می‌بایست شرکت‌های موزع نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی تأمین و توزیع مناسب اقدام، تا خللی در توزیع گاز مایع برای هم استانی‌های عزیز، ایجاد نشود.
مدنی با اشاره به وجود ۸ باب شرکت موزع و اصلی، ۱۲ باب تأسیسات و بیش از ۱۷۳ عامل توزیع‌کننده گاز مایع و توزیع ماهانه نزدیک یک هزار و ۲۰۰ تن گاز مایع، گفت: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین و توزیع گاز مایع جهت مصرف‌کنندگان واقعی در استان نداریم و مراکز عرضه این سوخت در استان همگی فعال هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha