• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99071309342
  • خبرنگار : 50233

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مطرح کرد:

تامین ضامن معضل کسب‌وکارهای کوچک سمنان

تامین ضامن معضل کسب‌وکارهای کوچک سمنان

ایسنا/سمنان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان از این صندوق به عنوان حامی کسب و کارهای خرد نام برد و گفت: تسهیلاتی اعطایی به متولیان کسب و کارهای خرد عمدتا قرض‌الحسنه و با کارمزد چهار درصد است.

رسول شهرکی در گفت‌وگو با ایسنا به توجه ویژه این صندوق به روستاها و مناطق محروم پرداخت و اظهار کرد: در همین راستا مدت زمان بازپرداخت تسهیلات در مناطق روستایی 60 ماه و در مناطق شهری 48 ماه است.

وی با اشاره به حمایت مالی از مشاغل خانگی از سوی این صندوق افزود: تسهیلات مشاغل خانگی 15 میلیون تومان است که این وام در مناطق شهری چهار ساله و در روستاها پنج ساله بازپرداخت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان به رویکردهای متفاوت این صندوق در مقایسه با بانک‌ها پرداخت و گفت: بانک‌ها معمولا مشتری‌های خاص خود را داشته و بیشتر از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت تسهیلاتی می‌کنند اما صندوق کارآفرینی امید عمدتا در پی حمایت از کسب‌و کارهای کوچک‌تر است.

شهرکی با بیان اینکه مهمترین مشکل صاحبان کسب‌وکارهای کوچک ارائه ضامن است تصریح کرد: خوشبختانه با وجود این مشکل، صندوق کارآفرینی امید کمترین معوقه و پرتی را دارد.

وی از وام خوداشتغالی به عنوان دیگر خدمت ارائه شده از سوی این صندوق نام برد و گفت: سقف این تسهیلات نیز 50 میلیون تومان است و بازپرداخت این وام نیز در شهرها 48 و در روستاها 60 ماهه تعریف شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان از وام کارفرمایی به عنوان دیگر خدمت حمایتی این صندوق از صاحبان مشاغل خرد نام برد و افزود: آن دسته از کارگاه‌های کوچکی که برای تکمیل زنجیره تولید خود نیازمند نقدینگی باشند می‌توانند با جذب چند نفر از افراد بیکار از مزایای این تسهیلات که سقف آن 100 میلیون تومان است بهره‌مند شوند.

وی از اعطای وام به افراد پشتیبان تا سقف 100 میلیون تومان به عنوان دیگر طرح این صندوق یاد کرد و گفت: علاوه بر این صندوق کارآفرینی امید در قالب تفاهمنامه‌هایی با دستگاه‌های مختلف تسهیلاتی تا سقف 15 میلیون تومان در اختیار جامعه هدف آنها با هدف ایجاد مشاغل خرد اعطا می‌کند که این تسهیلات تا 30 میلیون تومان نیز قابل افزایش است. ضمن اینکه تسهیلاتی تا سقف 100میلیون تومان نیز برای افراد پشتیبان نیز تعبیه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha