• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99071309542
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان:

طولانی شدن نتیجه استعلامات قابل هضم نیست/بعید می دانم انتخابات در زمان مورد نظر برگزار شود

طولانی شدن نتیجه استعلامات قابل هضم نیست/بعید می دانم انتخابات در زمان مورد نظر برگزار شود

ایسنا/هرمزگان دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: با این روندی که شاهد هستیم بعید می دانم انتخابات هیات فوتبال در زمان مورد نظر برگزار شود.

اصغر معماری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تکلیف تأییدیه کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان هرمزگان، افزود: در زمان مقرر و تعیین شده تمامی اقدامات انجام و تمامی مراحل قانونی صورت گرفته است اما هنوز جواب استعلامات نیامده است.

وی با بیان اینکه تاکنون دوبار نامه ارسال شده و وضعیت استعلامات را پیگیری کرده ایم اما هنوز پاسخی ارسال نشده است، اظهار کرد: ظاهرا انتخابات هیات فوتبال هرمزگان از انتخابات رئیس جمهوری و مجلس شورای اسلامی هم حساس تر شده که همچنان نتیجه استعلامت شش داوطلب ثبت نامی نرسیده است.

معماری با اشاره به اینکه انتخابات ساده ای که باید در زمان قانونی برگزار شود اینچنین پیچیده شده است، خاطرنشان کرد: این تأخیر و عدم پاسخ به استعلامات سبب تأسف خوردن و بازی کردن با روح و روان جامعه فوتبال و داوطلبین است.

وی در خصوص اینکه شنیده شده نتیجه تأیید سه داوطلب آمده است، ادامه داد: من هم شنیده ام اما نامه ای در خصوص تایید هیچ کدام از داوطلبین نیامده است.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با بیان اینکه تا زمان برگزاری مجمع، رئیس فعلی هیات فوتبال نیز به عنوان متولی فوتبال به کار خودش ادامه می دهد، عنوان کرد: به استناد بند ۹ ماده ۲۴ آئین نامه نیز عباس امینی زاده همچنان تا برگزاری مجمع متولی فوتبال هرمزگان است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی مسابقات لیگ های استان هرمزگان در حال انجام و از آبان ماه شاهد فعالیت مجدد فوتبال در هرمزگان خواهیم بود.

معماری در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر عدم مجوز حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال، تصریح کرد: در پاسخ به نامه مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها و پاسخ دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ارسالی به استناد اساسنامه موجود، بازنشستگان منعی برای حضور در این انتخابات ندارند.

وی با بیان اینکه زمان بردن مراحل استعلامات هیات فوتبال هرمزگان نیز برای بنده قابل هضم نیست، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال این آمادگی را دارد تا هرچه زودتر مجمع هیات استان هرمزگان و انتخابات را مورد نظر را برگزار کند.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان در پایان گفت: با این روندی که شاهد هستیم بعید می دانم انتخابات در وقت مورد نظر برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha