• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99071309798
  • منبع : نمایندگی سمنان

شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد صاحب پیست دوچرخه سواری شد

شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد صاحب پیست دوچرخه سواری شد

ایسنا/سمنان اولین پیست دوچرخه سواری شهرستان مهدیشهر در شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد افتتاح شد.

دکتر عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس ‌شورای اسلامی در این آیین با تقدیر از شهرداری این شهر گردشگری اظهار کرد: راه‌اندازی این پیست یک کار ماندگار است، چرا که حضور مردم در این‌ اماکن، افزایش شور و نشاط، شادابی و سلامت را به همراه داشته و لبخند را بر لبان شهروندان می‌نشاند.

این نماینده مردم بر لزوم توجه بیشتر به ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا پروژه های دیگری در شهر بین المللی گردشگری شهمیرزاد اجرایی شود تا مردم بتوانند از پتانسیلهای بالای این شهر استفاده کنند.

وی ادامه داد: پروژه پیست دوچرخه سواری و میسر پیاده روی سلامت شهمیرزاد، برای سلامت جسم و جان، و همچنین نشاط اجتماعی مردم این شهر و مسافران آن بسیار ارزشمند است.

گلرو با اشاره به نامگذاری این پیست به نام یکی از شهدای شهمیرزادی خاطرنشان کرد: به روح بلند شهید والا مقام مدافع سلامت، دکتر عبدالرضا رودباری که این‌ پروژه به نام این شهید عزیز مزین‌ گشته، درود فرستاده و یادش را گرامی می داریم.

لقمانیان، شهردار شهمیرزاد نیز گفت: این ‌پیست که بالغ بر ۸ هزار متر مربع وسعت دارد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به دیگر پروژه آماده افتتاح این شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین مرکز تجاری ۲۸ واحدی شهمیرزاد نیز به وسعت ۴ هزار مترمربع و عیانی ۲۴۰۰‌ متر مربع با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

شهردار شهمیرزاد خواستار کمک مسوولان به شهرداری این شهر نمونه گردشگری شد و گفت: با محدودیت های درآمدی که برای شهرداری‌ها و خصوصا شهرداری شهمیرزاد در ایام شیوع کرونا ایجاد شده انتظار می‌رود که مساعدت و همکاری بیشتری صورت گیرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha