• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99071309968
  • خبرنگار : 90047

نفرات برتر مرحله اول رکوردگیری پارادوومیدانی معرفی شدند

نفرات برتر مرحله اول رکوردگیری پارادوومیدانی معرفی شدند

رییس انجمن پارادوومیدانی گفت: در پایان مرحله اول رکوردگیری مسابقات دوومیدانی که با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد، ۶ دوومیدانی کار به تیم ملی دعوت شدند.

بهمن رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار  کرد: مرحله اول رکوردگیری پارادوومیدانی با حضور ۴۲ ورزشکار (۳۷ ورزشکار مرد و ۵ ورزشکار زن) در ۲۹ کلاس ایستاده و نشسته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد که از این تعداد تنها ۶ ورزشکار رکورد ورودی نفر سوم رنگینک جهانی سالهای ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را به ثبت رساندند که این نفرات پس از تشکیل اردوهای متمرکز به تیم ملی دعوت خواهند شد و برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک و تورنمنت های دیگر تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار خواهند گرفت.

وی از علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه، صادق بیت سیاح و سعید افروز در پرتاب نیزه، سیامک فرج زاده و هادی کائیدی در پرتاب وزنه و علی رضا صادقیان در دوی ۱۰۰ متر به عنوان نفرات دعوت شده به تیم ملی پارادوومیدانی نام برد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی افزود: این نفرات تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان، مجوز برگزاری اردوهای متمرکز را ندهد در شهرستانهای خود تمریناتشان را پیگیری خواهند کرد تا اردوهای متمرکز برگزار شود.

وی زمان برگزاری مرحله دوم رکوردگیری را ۱۴ و ۱۵ اسفند عنوان کرد و گفت: این مسابقات زیر نظر نماینده IPC برگزار می شود و تمام کسانی که در مرحله اول رکوردگیری شانس راهیابی به تیم ملی را نداشتند با شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری می توانند شانس خود را برای حضور در تیم ملی دوباره امتحان کنند. البته کسانی که در مرحله اول نیز رکورد ورودی را ثبت کردند برای ارتقای رکورد خود می توانند در مرحله دوم نیز شرکت کنند.

رضایی در پایان همچنین درباره وضعیت رکورد زنان در مرحله اول رکوردگیری خاطرنشان کرد: به جز هاشمیه متقیان که رکورد نفر سوم رنگینگ جهان را به ثبت رساند مابقی زنان دوومیدانی کار شرکت کننده رکورد ورودی را کسب نکردند، البته اگر ستاد بازیهای پارالمپیک توکیو تصمیم بگیرد که در بخش زنان نفرات چهارم را نیز انتخاب کند، امکان دعوت یک تا دو نفر از بانوان دوومیدانی کار به تیم ملی وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha