• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99071310010
  • خبرنگار : 71145

"ترامپ ممکن است روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شود"

"ترامپ ممکن است روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شود"
شان کانلی

پزشک ترامپ گفت: وضعیت دونالد ترامپ همچنان رو به بهبودی است.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شان کانلی پزشک ترامپ امروز، یکشنبه تاکید کرد: وضعیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همچنان رو به بهبودی است.

عصر جمعه، رئیس جمهور آمریکا در بیمارستان نیروی دریایی ایالات متحده در حومه واشنگتن بستری شد. پیش از این، ترامپ تایید کرده بود که وجود ویروس کرونا در ملانیا همسرش تشخیص داده شده است.

کانلی در یک کنفرانس خبری گفت: سلامتی رئیس جمهوری همچنان رو به بهبودی است.

کانلی همچنین اضافه کرد که ترامپ روز جمعه تب شدیدی داشت و میزان اکسیژن خون رئیس جمهور در طول بیماری دو بار جمعه و شنبه کاهش یافت.

وی تأیید کرد که روز جمعه به او اکسیژن داده شد اما در مورد اینکه روز شنبه اکسیژن داده شده است یا نه اطلاعی نداد.

به نوبه خود، دکتر برایان گاریبالدی گفت که امروز هدف پزشکان اطمینان یافتن از این است که ترامپ غذا خورده و آشامیده است و تا آنجا که ممکن است حرکت می‌کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ترامپ می‌تواند فردا مرخص شود.

همچنین پزشک شان دادلی گفت که ترامپ در حال حاضر با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم نمی‌کند و آزادانه "بدون هیچ محدودیتی" حرکت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۲۰:۲۸

الهی خدا به درک واصلش کنه که زمین از نفس نجسش پاک بشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۲۰:۵۶

مردن یا زنده ماندن ترامپ هیچ تاثیری بر انتخابات امریکا و همینطور مسائل سیاسی جهان ندارد. سناریو از قبل نوشته شده و گلوبالیستها انطور که بخواهند تحولات و مسائل جهانی را مهندسی می کنند . در واقع در هر کشوری کسی را رییس جمهور می کنند که بتواند مردم را دست بیندازد و بازی دهد. واقعا" ساده انگاریست که تصور نماییم رییس جمهور توسط مردم انتخاب می شود و اختیارات و قدرتی دارد.   قدرت از لوله اسلحه بیرون می اید. در تمام کشورها اوضاع و تحولات توسط دولت پنهان که گروهی از نظامیان هستند کنترل و مدیریت می شود. دولت پنهان در همه کشورهای دنیا وجود دارد و سیاستمدارانی که مردم می شناسند فقط یک پله از سلبریتی ها بالاترند و عملا" هیچ قدرت و اختیاراتی ندارند و در عین حال در دسترس مردم هم نیستند. این دولتهای پنهان برای پیشبرد سیاستهایشان فردی را به عنوان رییس جمهور (ودر بعضی کشورها نخست وزیر و یا صدر اعظم و یا پادشاه) در ظاهر به عنوان نماینده مردم در راس امور اجرایی قرار می دهند. این موضوع شامل کشور امریکا نیز می شود. همان گروهی که ترامپ را به عنوان رییس جمهور امریکا انتخاب نمودند مشخص می کنند که ترامپ باید چه سخنی بگوید و چه کاری انجام دهد. جدیدا" سردار پاسدار محمد رضا نقدی در رسانه ملی اعلام کردند که در تمام کشورها بخش عظیمی از اقتصاد در اختیار سازمانهای نظامیست. و این سخن سردار نقدی تاییدی بر مطلب بنده می باشد. دولتهای پنهان با استفاده از جهل و بی خبری ملتها هرجور اراده کند جامعه را مهندسی و هدایت می کنند و تا جایی که بتوانند بحرانهای اجتماعی و مخصوصا" جنگها را به ملتها تحمیل می کنند. و هیچ تمایلی ندارند که بحرانها فروکش نمایند و تا می توانند بحرانها و جنگها را کش و قوس می دهند. هیچ جا به اندازه سازمانهای نظامی دروغ پردازی و بزرگنمایی در مورد قدرتشان نمی کنند و سعی می کنند با تبلیغاتشان بیشترین ترس و وحشت را در دل ملتها ایجاد نمایند. کشورهای جهان از طریق همین دولتهای پنهان با هم ارتباط دارند و کمترین اطلاعی از عملکردشان را برای مردم توضیح نمی دهند. ( لزومی نمی بینند که توضیح دهند)

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۲۰:۵۶

شاید مطلب زیر بی ربط به نظر برسد  اما بسیار قابل تامل و بررسیست. این موضوع که نمی خواهیم آن را زیاد بشکافیم و به آن بپردازیم این است که رهبران کشورهای درگیر مسائل هسته ای تماما” به دنبال موضوعات زنانگی هستند. و معلوم است که آنقدر بی خیال هستند که فقط به عیش و نوش و هوسبازی می پردازند. می بینیم که هر از گاهی سرو کله یک خانم پیدا می شود و مدعیست که ترامپ وی را آزار جنسی داده است و موضوع در تمام رسانه های جهان سریعا” منتشر می شود و یا آقای پوتین مدام در سواحل زیبای روسیه و همینطور کشورهای اروپایی با زنان و دختران زیبا و جذاب در حال تفریح است. و همینطور از آقای کیم جونگ اون رهبر کره شمالی عکسها و فیلمهایی در رسانه ها منتشر می شود که نشان می دهد رهبر کره شمالی در میان تعداد زیادی زن و دختر قرار دارد و در حال خوشگذرانی است. یک نکته بسیار مهم که رسانه ها به آن نمی پردازند و از روی آن می گذرند این است که ترامپ رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که پذیرش برجام منجر به سقوط اقتصاد آمریکا خواهد شد . چرا ترامپ این موضوع را در رسانه ها اعلام کرد. آیا این صحبت ترامپ به فریب کاریها و بی صداقتی دولتها نسبت به مردمشان اشاره نمی کند. و آیا این موضوع نشان نمی دهد که کشور آمریکا و سایر به اصطلاح ابرقدرتها مثل اتحادیه اروپا و کشور روسیه یک نقطه ضعف بزرگ دارند و به دروغ وجهه یک ابرقدرت را به خود گرفته اند.و همچنین آیا این صحبت ترامپ نشان نمی دهد که در مذاکرات ظاهرا”اتمی دولتها در واقع اخاذی های مالی و اقتصادی از دولت آمریکا صورت می گیرد و آمریکا دیگر قادر به تمکین خواسته همه کشورها نیست. و خلاصه اینکه چرا ترامپ که رییس جمهور کشور مثلا" ابرقدرت بلامنازع جهان و فاتح جنگ جهانی دوم است برای مقابله با یک کشور جهان سومی مثل ایران  مستاصل است و در میان کشورهای جهان به دنبال دستی برای فشردن می گردد. و اصلا” چراغ هدایتی که در طی تمام تاریخ ، راهبر جنگهای بشری است کدام است. اگر نگاهی به پشت سر خود و به تاریخ بیندازیم می بینیم که طی ۸۰ سال اخیر آمریکا در هیچ جنگی به دنبال پیروزی سریع نبوده است و همه جنگها را دو تا سه دهه کش و قوس داده است مثل جنگ کره که ۴ سال فقط بمباران ان طول کشید اما چند دهه است که مردم کره شمالی در فقر و فلاکت زندگی می کنند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۲۰:۵۷

کره شمالی آنقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند. جنگ ویتنام نیز ۲۰ سال طول کشید. آنهم در کشوری که نه نفت و گاز دارد و نه محصول ارزشمند دیگری که به درد آمریکا بخورد و به بهای جان ده ها هزار و شاید هم صدها هزار نفر سرباز آمریکایی تمام شد. و تا 20 سال نیز ویتنام و کشورهای همسایه ان در گیر جنگهای داخلی و مرزی بودند. جنگ آمریکا با عراق به صورت نظامی و جنگی ۱۳ سال طول کشید و ۲۹ سال است که آمریکا در عراق حضور نظامی دارد. جنگ بالکان و جنگهای آفریقا نیز اینچنین بود و سالها طول کشید. چرا آمریکا باید هر از گاهی در منطقه ای از جهان ببری کاغذی بسازد و به بهانه هایی همچون آزادسازی یک ملت ، مقابله با تروریسم و بهانه هایی از این دست جنگ طولانی مدتی که خودش آن را کنترل و اداره می کند راه بیندازد . ایا آمریکا در مورد ایران مدل مشابهی را پیاده خواهد نمود و کشور ایران را نیز چند دهه در بحران و نهایتا” جنگ نگاه خواهد داشت. به نظر می رسد که تقریبا” تمامی ارتشهای دنیا مستقیما” از پنتاگون دستور می گیرند و در واقع چیزی که به عنوان ۷۰۰۰ پایگاه نظامی آمریکا در سرتاسر جهان عنوان می شود همین ارتشها و مکانهای نظامیست که در حدود ۲۰۰ کشور چهان پراکنده اند و اسلحه و سیستمهای مخابراتی و سایر امکانات را در اختیارشان قرار می دهد.و درجه اهمیتشان برحسب موقعیت جغرافیایی فرق می کند و با کمک همین ارتشها امریکا قادر است در هر منطقه ای که اراده کند جنگ و درگیری ایجاد نماید. مثل همین جنگ منطقه قفقاز شمالی که کشورهای ارمنستان و اذربایجان درگیر یک جنگ بیهوده ( اما کنترل شده توسط امریکا و روسیه ) هستند و شاید می خواهند از این طریق ایران را نیز درگیر یک جنگ خانمانسوز نمایند. شما چی فکر می کنید . ایا  واقعا” موضوعاتی مثل برجام برای ایجاد بحران در کل منطقه خاور میانه ابداع شده است تا وقت و انرژی و سرمایه مردم این منطقه تلف شود و چند دهه دیگر با شرایط جنگی و اضطراب و فقر و فلاکت زندگی کنند. ایا برجام در ارتباط با معامله بزرگ قرن نیست. ایا معنی واقعی برجام این نیست: دولتها توافق کرده اند که در موضوعات اساسی توافق نکنند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۱۱:۵۷

نروژ هم نفت داره ! هم ارامش!بیخودی این همه صغری و کبری نچینید