• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 99071410082
  • خبرنگار : 71214

معاون مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور:

در تعطیلی یک هفته‌ای تهران، سفر نروید!

در تعطیلی یک هفته‌ای تهران، سفر نروید!

معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که سفرهای مردم تاثیر مستقیمی بر افزایش شیوع ویروس کرونا دارد اما کسی گوش شنوا ندارد و مردم در هر تعطیلاتی به سفر می‌روند.

مژگان جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در گزارش‌هایی که به صورت روزانه آماده می‌کنیم بارها اعلام کردیم هر گاه مردم تعداد ترددهای بین‌ استانی و سفرهای خود را افزایش می‌دهند، به همان میزان شاهد بالاتر رفتن آمار ابتلاء به ویروس کرونا در کشور هستیم اما گویا کسی گوش شنوا ندارد و مردم به محض اینکه تعطیلاتی را پیش‌روی خود می‌بینند برای سفر برنامه‌ریزی کرده و به جاده‌ها هجوم می‌آورند.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده برنامه‌ای برای مراسم اربعین با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا وجود ندارد و بسیاری از استان‌ها محدودیت‌های خود را افزایش داده‌اند، امیدواریم مردم سفرهای خود را از سر نگیرند تا بیش از این شاهد بدتر شدن وضعیت کشور از نظر شیوع این بیماری نباشیم.

معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: در راستای محدودیت تردد بین استانی هیچ ابلاغیه‌ای از سوی استانداری یا ستاد ملی کرونا اعلام نشده است اما مانند فروردین ماه اگر در این زمینه چیزی ابلاغ شود، مسلما سازمان راهداری نیز از طریق نیروهای خود در ایجاد این محدودیت‌های تردد کمک خواهد کرد.

جلیلیان گفت: امیدوارم مردم از تعطیلات یک هفته‌ای پایتخت برای سفر استفاده نکنند چرا که اگر این سفرها نباشد هر استانی می تواند برای سیسستم درمانی و بهداشتی خودش برنامه ریزی کند و یکجا تمرکز بیمار بیشتر نمی‌شود و بی‌نظمی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۰۱:۲۰

خوب جاده رو ببندید بجز سوخت غذا و دارو اجازه تردد داده نشه اینکه کاری نداره

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۰۲:۰۰

چرا ستاد ملی کرونا سفرها رو ممنوع نمی کنه با خواهش و درخواست که معلومه گوش شنوا نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۰۸:۱۵

جاده چالوس را بنندید و حتی الامکان یک طرفه ا ش نکنید و سفر را تسهیل نکنید تا ترافیک سنگین بشود ومردم نروند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۰۹:۰۹

اونها میگن "تعطیلی یک هفته‌ای تهران"، شما هم تکرارش می کنید؟! آخه تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه ها(که قبلا هم تعطیل بود و البته کارمندانش مجبورن بروند با اینکه تعطیل اعلام شده)، قهوه خانه ها و باشگاه ها و چهارتا مرکز کوچک دیگه شد تعطیلی تهران؟! عملا هیچ تعطیلی وجود نداره. خدا به همه ما رحم کنه...

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۰۹:۵۵

مگه کجا رو تعطیل کردن؟ همه دارن میرن سر کارشون

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۱۰:۴۲

دقیقا کدوم تعطیلی رو میگی؟؟؟ تمام ادارات بازه. بانک ها بازه. پاساژ ها و مراکز خرید بازه.مترو و اوتوبوس برقراره.رستوران ها بازه. کدوم تعطیلی؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۱۵:۲۰

همه برید خوش بگذره