• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99071410881
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

در نشست وزیر با پیشکسوتان استقلال چه گذشت؟

در نشست وزیر با پیشکسوتان استقلال چه گذشت؟

جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال ظهر امروز با حضور در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی‌فر دیدار کرده و در خصوص مسائل و مشکلات باشگاه استقلال گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار که علی جباری، جواد قراب، نصراله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا حسن‌زاده و امید روانخواه و همچنین مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند، پیش‌کسوتان استقلال نقطه نظرهای خود در خصوص مباحث مختلف و مشکلات باشگاه استقلال را بیان کردند و خواستار تشکیل "کمیته فنی منتخب پیشکسوتان باشگاه" شدند.

حاضران در جلسه همچنین در خصوص وضعیت حال حاضر این باشگاه هم مطالبی را بیان و پیشنهاداتی ارائه نمودند و خواستار تسریع در روند خصوصی سازی و ورود باشگاه استقلال به بازار سرمایه شدند.

در ادامه این نشست صمیمی، مهدی‌ علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده در باشگاه استقلال طی یک سال اخیر را ارائه کرد.

در این نشست وزیر ورزش و جوانان نیز با تشکر از حساسیت پیشکسوتان به موضوعات استقلال به جلسات خود با پیشکسوتان اشاره ، و گفت: نظرات شما چه در دیدارهای خصوصی که رسانه ای نمی شود، چه در این دیدارهای رسمی برای ما مهم است و به عنوان نظرات کارشناسی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی پیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه ای دانست و از هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست  در این خصوص اقدام کنند.

مسعود سلطانی‌فر همچنین با اشاره با تاکید پیشکسوتان در مورد واگذاری استقلال گفت: مراحل نهایی این واگذاری در حال انجام است و طی ماه های آینده این اتفاق بزرگ و تاریخی در ورزش کشور انجام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۱۹:۱۰

الان که دید خطر استیضاح بیخ گوشش هست نشست برگزار می‌کنه واسه رد گم کنی.