• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99071410919
  • خبرنگار : 71145

نعیم قاسم: عادی سازی منافقان را رسوا کرد

نعیم قاسم: عادی سازی منافقان را رسوا کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: فلسطینی‌ها به خوبی می‌دانند چه کسی با آنهاست و چه کسی علیه آنهاست. زیرا عادی سازی منافقان را رسوا کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در همایش "مسلمان و مسیحیان در مقابل عادی سازی" تاکید کرد: مقاومت ملت فلسطینِ مبارز آینده را ترسیم می‌کند و آن راه حلی است که نتایج واقعی را در آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر به همراه دارد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: هیچ توجیهی برای کشورهای خوار و عادی سازی در حمایت از اشغالگری اسرائیلی و اطمینان دادن و اعطای امنیت مجانی به آن نیست تا نسبت به آینده اشغالگری‌اش ناراضی و وحشت زده نباشد. در حالی‌که می‌بایست به منظور مشارکت سخاوتمندانه با ملت مبارز فلسطین و فداکاری در کنار آنها اوضاع تحت کنترل می‌ماند اعراب و مسلمانان باید تنها یاری دهنده و پشتیبان باشند.

او اضافه کرد: آنها عادی‌کنندگانی هستند که کمترین وظیفه برادری را انجام ندادند و دست به اقدامی ذلت‌بار زدند که در برابر چشم جهانیان مبرهن شد که آن یکی از انحرافات حکام امارات و بحرین و دیگر کشورهایی است که سوار قطار عادی سازی شده‌اند.

نعیم قاسم تصریح کرد: فلسطینی‌ها دوست و دشمن خود را می‌شناسند، عادی سازی، عادی کنندگان روابط را به رغم چشم‌پوشی‌های مداوم و پی در پی که شاهدش بودیم رسوا کرد آنها به تدریج از مساله فلسطین فاصله گرفتند و الان به طور کامل آن را تنها گذاشتند.

او اشاره کرد، امید امروز به جوانان عرب و اسلام و ملت‌های منطقه و آزادگان جهان است که به مسؤولیت حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین در مقاومت مبارکش بپردازند، عادی سازی همان اقدام حاکمانی است که به ملت خودشان ظلم می‌کنند.

قاسم در پایان سخنرانی‌اش تاکید کرد: تمام دستاوردهای محور مقاومت در راستای منافع فلسطین از پیروزی بر اسرائیل تا پیروزی بر تکفری‌ها ثبت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha