• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99071410939
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

سلطانی‌فر:قدردان توجه رییس جمهور به ورزش هستیم/شیطنت‌ها تا آخرین لحظات علیه پرسپولیس ادامه داشت

سلطانی‌فر:قدردان توجه رییس جمهور به ورزش هستیم/شیطنت‌ها تا آخرین لحظات علیه پرسپولیس ادامه داشت

مسعود سلطانی‌فر درباره صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس را نماینده فوتبال ملی و مردم ایران می دانم.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر درباره صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: شاهد یک اتفاق بزرگ و خجسته ملی برای ورزش و فوتبال ایران بودیم ولی هنوز کار تمام نشده است و امیدواریم این بار پرسپولیس در فینال نتیجه بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از توجه ریاست محترم جمهور به ورزش و تلاش های مدیران این حوزه تشکر می‌کنم و وظیفه ما خدمت به انقلاب و مردم است و برای شادی دل آنها از هیچی کوششی فرو گذار نیستیم.

او اظهار کرد: پرسپولیس و همه نمایندگان حاضر ایران در مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا از جان مایه گذاشتند و از تمام جوانان کشور صمیمانه تشکر میکنم چرا که در شرایطی نابرابر و در اوج تحریم های ظالمانه و ناعادلانه، مردانه پای مردم و کشور و نظام ایستادند و کام مردم شیرین شد.

سلطانی‌فر گفت: همگان شاهد بودند که شیطنت ها تا آخرین ساعتها علیه نمایندگان ایران ادامه داشت ولی همت بلند جوانان فداکار و ارزشمند ایران ، موجب شد طرف سه سال گذشته شاهد دومین حضور یک نماینده فوتبال باشگاهی ایران در فینال لیگ قهرمانان باشیم.

او بیان کرد: مردم و علاقه مندان پر شمار فوتبال ایران، حافظ و حامی فوتبال ملی و باشگاهی هستند و هیچ دسیسه خارجی نمی تواند مقابل حمایت میلیونها هوادار و عاشق فوتبال نتیجه بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: پرسپولیس، نماینده ملی فوتبال ایران است و برای موفقیت آن به همراه فدراسیون فوتبال در کنار این باشگاه هستیم و امیدوارم با آمادگی بیشتر بتوانیم بعد از سالها جام قهرمانی آسیا را به ایران بیاوریم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۰۱:۰۸

ایکاش ده درصد هم به اون اندازه که به یک تیم می‌پرداختید به تیم دیگر هم اهمیت می‌دادید، یا حداقل باعث بی ثباتی همیشگیش نمی‌شدید....