• سه‌شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99071511023
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

اکتشاف نفت مغان فرصت اشتغال هزار نفری را فراهم می‌کند

اکتشاف نفت مغان فرصت اشتغال هزار نفری را فراهم می‌کند

ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: استخراج و اکتشاف نفت مغان فرصت اشتغال برای بیش از یک هزار نفر را در منطقه مغان فراهم می‌کند.

جهانگیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقدمات اکتشاف نفت مغان در منطقه خلیفه‌لوی جعفرآباد در حال انجام است و از وزارت نفت خواسته‌ایم در این زمینه اقدامات تخصصی را انجام دهد.
وی با بیان اینکه استخراج و اکتشاف نفت مغان به تحول اقتصادی منطقه کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: قرار است با همکاری مسئولان محلی تسهیلات لازم و دسترسی مناسب به این منطقه و همچنین تامین زیرساخت‌های مورد نیاز انجام شود تا امکان اکتشاف و استخراج نفت در این منطقه تسهیل شود.
نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی افزود: ساکنان منطقه به ویژه کشاورزان باید شرایط مناسبی را در عملیات استخراج نفت منطقه انجام دهند که انتظار می‌رود با تعامل و همفکری ساکنان منطقه فرصت خوبی برای این کار ارزشمند ایجاد شود.
جهانگیرزاده تصریح کرد: هرچند کار تخصصی در این زمینه مرحله به مرحله به پیش خواهد رفت اما  در مجموع با اجرایی شدن عملیات اکتشاف و استخراج نفت در منطقه مغان فرصت اشتغال برای یک هزار نفر به وجود می‌آید.
وی ادامه داد: از طریق معاونت پارلمانی وزارت نفت موضوع را پیگیر هستیم و امیدواریم به زودی با حضور مسئولان وزارت نفت و مساعدتی که مدیران استانی خواهند داشت، زمینه و فضای خوبی برای اجرایی شدن طرح‌های مورد نظر در این باب فراهم آید.
نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استخراج نفت در این منطقه نه تنها به تحول اقتصادی و درآمد مردم کمک خواهد کرد بلکه زمینه حضور سرمایه‌گذاران در صنایع مرتبط به ویژه پالایشگاه نفت و پتروشیمی را به وجود می‌آورد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha