• سه‌شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99071511380
  • خبرنگار : 50233

از سر گیری توزیع و خرید اینترنتی اقلام کرونایی از طریق پست سمنان

از سر گیری توزیع و خرید اینترنتی اقلام کرونایی از طریق پست سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل پست استان سمنان از آغاز مجدد توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا از طریق پست استان از امروز 15 مهرماه خبر داد.

نصرت‌الله مشیری در آستانه روز جهانی پست در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌استانی‌ها در شهرستان‌های هشت‌گانه استان می‌توانند با مراجعه به سامانه "سمنان پلاس" سفارش‌های خود را ثبت تا در اسرعوقت توسط همکاران به آنها تحویل شود.

وی ادامه داد: اقلام بهداشتی همچون محلول ضدعفونی، دستکش، ماسک و دیگر اقلام بهداشتی مرتبط با مقابله با کروناویروس از طریق این سامانه به همه هم‌استانی‌ها عرضه می‌شود.

این مدیر مسوول از عرضه روزانه محصولات بهداشتی در سراسر این استان خبر داد و اضافه کرد: ثبت سفارش روزانه در این سامانه برخط انجام و سفارش‌های مردم به سرعت تحویل آنها می‌شود.

مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به تفاوت‌ عرضه در این دوره جدید در مقایسه با دوره قبل خاطرنشان کرد: در مرحله قبل شهروندان باید یک بسته و پک کامل و مشخص که دربرگیرنده چندین محصول با تعداد مشخصی بود را سفارش می‌دادند اما در این دوره هر کدام از شهروندان می‌توانند هر کدام از اقلام را به تعداد دلخواه ثبت‌سفارش کنند.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح از حجم ترافیک و رفت‌وآمدها در سطح شهرها کاست اضافه کرد: علاوه بر این، اجرای این طرح به فرآیند صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان تا حد زیادی کمک کرده است.

وی با اشاره به افزایش مرسولات پستی در ایام کرونایی گفت: در این مقطع شاهد افزایش خریدهای اینترنتی در استان بودیم و این خریدهای اینترنتی توسط همکاران ما در پست دولتی استان تحویل مشتری‌ها می‌شود.

مشیری با تمجید از خدمات همکاران پستی در این استان اظهار کرد: پرسنل پست در طول سال تنها پنج روز در ایام نوروز تعطیل هستند اما امسال به دلیل شیوع کروناویروس و نیاز به حضور همکاران، هیچگونه تعطیلی در پست استان نداشتیم و همکاران ما در ایام تعطیل نیز همپای مدافعان سلامت در مراکز درمانی در خدمت شهروندان استان بودند.

مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ملی  سکوی تجارت الکترونیک در پست جمهوری اسلامی از سال قبل گفت: اجرای این طرح هم در سطح ملی و هم در استان پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی از انعقاد یک تفاهمنامه بین پست استان، اداره کل دفتر زنان و خانواده استانداری و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و اجرای طرح "ستاپ" خبر داد و افزود: این تفاهمنامه با هدف استفاده استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا از ظرفیت‌های پست دولتی استان منعقد و اجرایی شده است.

مشیری با اشاره به آمادگی پست استان برای خدمات‌دهی به عموم مردم در ایام شیوع ویروس عالم‌گیر کروناویروس از هم‌استانی‌ها خواست با سپردن خریدهای اینترنتی خود به پست از شکل‌گیری تجمع‌ها و اجتماعات در سطح شهرها جلوگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha